Van bui naar bui - Reisverslag uit Moldoveneşti, Roemenië van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu Van bui naar bui - Reisverslag uit Moldoveneşti, Roemenië van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

Van bui naar bui

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

25 Mei 2019 | Roemenië, Moldoveneşti

Hallo volgers
Aller eerst bedankt voor de leuke reacties
Van morgen met een zonnetje begonnen, dan ziet het er toch allemaal net iets mooier uit.
We volgde vandaag de rivier Aries van de top naar beneden. We begonnen op ruim 750 meter en zitten nu op 320 meter. Dit langs de rivier maar dat is niet zo als in Nederland, dan rij je er vlak naast en dan weer 50 meter boven. Wel afwisselend.
Vanmiddag rond twaalf uur en dat ging van heel hard naar een spetter of droog naar een onweersbui die uit regende. De weg was stil maar van onweer in de bergen moet ik niets hebben. Na een paar flitsen ging het keihard regenen en hebben we geschuild in een bushokje. Daarna weer verder. Het blijft mooi ook met regen, van die mooie ,modder, stroompjes over de weg en grote plassen. En het meeste water valt er naast. Als het droog is ben je het zo vergeten .
Nu hebben we een leuk hotel gevonden 5 km van de route wat eigenlijk niet open is maar voor ons wel plek had. De dame gaat ook nog voor eten, drinken en ontbijt zorgen.
Wij hebben er alle vertrouwen in.
Tot morgen

Ton en Els.

• 25 Mei 2019 - 18:18

Joke:

Nou van altijd wind mee naar piep weer.
    Mag hopen dat het weer goed komt.
    En daar heb ik wel vertrouwen in.

• 25 Mei 2019 - 22:35

Willem De Bruijn:

toch mooi om te horen hoe jullie positief blijven ondanks wat tegenslag, leuk dat er dan weer zo´n hotel opduikt, dat geeft de burger weer wat moed. Mooi fietsweer voor morgen toegewenst en ik kijk al uit naar je volgend verslag.

Vandaag een hele positieve vibe in de soos, Ruud was al opgegeven en uitgerekend volgens de artsen, maar gewoon vanmiddag een biertje komen drinken, daar wordt ik nou vrolijk van.

• 26 Mei 2019 - 04:32

Inja:

Ja, ik geniet ook van jullie berichten, ik mis alleen de culinaire hoogstandjes.Jullie eten en drinken toch wel ? behalve de magere ontbijtjes lees ik weinig. Niet te veel afvallen hoor, je moet nog een eind trappen.
    Ik ga maar weer eens duimen voor mooi weer, wie weet helpt het. Fijne reis verder en tot lees'

• 26 Mei 2019 - 07:04

A.v.Kersbergen-Vianen:

Hoi Hoi,fijn te horen dat jullie ook van de regen kunnen genieten, maar hoop toch voor jullie dat er niet al te veel van valt, prettig vervolg van jullie fietstocht, en succes
    gr A.v.K.-V

• 26 Mei 2019 - 07:30

Corrie:

Natuurlijk laat je het wel of niet slagen van een vakantie niet van het weer afhangen. Zo ken ik je tenminste. Zelfs in de regen en modder genieten van de vrijheid en het steeds wisselende landschap. Prachtig.