De laatste dag Roemenië - Reisverslag uit Constanţa, Roemenië van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu De laatste dag Roemenië - Reisverslag uit Constanţa, Roemenië van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

De laatste dag Roemenië

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

08 Juni 2019 | Roemenië, Constanţa

Hallo volgers

Allemaal bedankt voor jullie leuke reacties!
Gisteren een strand dag gehouden, de Zwarte zee is niet zout maar wel helder. Ton vond het water koud maar ik vond dat helemaal niet.
Ook hebben we Ton zijn verjaardag gevierd met een hapje en drankje.
Nu is Ton aan het sleutelen aan de fietsen om ze weer in de hoezen te doen om ze vlieg klaar te maken.
We hebben ook vandaag een makkie omdat we niet met de trein gaan maar met een taxi.
Dat komt omdat ook in Boekarest een taxibusje genomen moet worden i.v.m. De fietsen. Het hotel vlak bij het vliegveld is vol geboekt en we hebben er geen zin in om midden in de nacht te fietsen. We moeten rond 4 uur op het vliegveld zijn.
Nu kun je ook hier vandaan met een taxi dus hebben we hier een extra nacht geboekt en worden we om half drie opgehaald.

Ton en Els

• 08 Juni 2019 - 06:14

Willem De Bruijn:

Gut zit het er nu al weer op, het lijkt nog zo kort geleden dat de eerste blog langs kwam, Ton gefeliciteerd je zal er best een lekker drankje op genomen hebben. Barbaarse tijd om te vliegen trouwens. Een goede thuisreis gewenst en een behouden aankomst, tot gauw.

• 08 Juni 2019 - 06:20

Tineke:

Jammer , het zit erop. Ik vond het leuk om jullie te volgen en heb echt respect voor jullie hoe jullie deze natte dagen door zijn gekomen. Steeds maar weer door de regen te fietsen. Dat weet je ook niet van te voren.
    Hier op Texel hebben we op dit moment windkracht 8 en veel regen. Geloof mij, als dit een week duurt dan ben ik thuis.
    Goeie terug reis en welkom thuis.
    Groetjes Tineke

• 08 Juni 2019 - 10:07

Corrie :

Je bent waarschijnlijk al thuis. Ik heb genoten van jullie verhalen en mooie fotos. Het is ook wel weer snel voorbij zeg! Maar war een fietstocht! Chapeau!