un poco frio - Reisverslag uit Trujillo, Spanje van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu un poco frio - Reisverslag uit Trujillo, Spanje van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

un poco frio

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

17 Mei 2013 | Spanje, Trujillo

Hallo daar zijn we weer,

Gisteren geen (gratis) internet. dus nu van twee dagen.
gisteren met regen vertrokken maar binnen ee half uur droog en daarna heeft het niet meer geregend al was het wel fris. Met de middag konden de jassen uit en met de wind in de rug hebben we honderd km. gedaan.Er stond windkacht 4-5 dus dat was wel lekker.Je ziet het landschap veranderen. Van mijn favoriete struik (DRUIF) naar oljfboom. fruitoom en toen rijstvelden. Daarna werden het tomaten velden. We zaten gisteren in de tomaten hoofdstad van Europa, daar waar ze zomers met tomaten gooien
Vanmorgen toen we wakker werden regende het en dat heeft het zeker tot een uur of een. Na 40 km moesten we kiezen of nog 40 km in net 17 gr of een oud stadje bezichtigen en rustig aan doen. Nu we zijn naar de oude stad geklommen en gaan morgen weer verder.
Het is best leuk om te zien hoe plat Spanje is in dit deel is. Net Limburg maar morgen gaan we weer een keer echt klimmen. De eerste 40 km zijn er ook geen voorzieningen dus nemen we wat mee. (water en brood) Het is wel een natuurpark dus dat maakt veel goed.

groetjes,

De koude pelgims

• 17 Mei 2013 - 20:03

Ina:

Hallo dappere pelgrims zonde dat t weer niet echt top is.
    Maar zoals ik lees vermaken jullie je prima.
    Ik hoop dat t weer snel wat beter word maar troost jullie
    hier is t een heleboel frio en erg nat!!
    Groetjes ina

• 17 Mei 2013 - 23:23

Anja En Willem:

Hoi natte pelgrims....
    He wat schrijft dat lekker het weer zit nu een beetje tegen maar wie maakt jullie wat
    toch nog honderd km weggetrapt.
    En wat er onderweg te zien is geniet er lekker van de foto.s erbij ook weer mooi
    Vandaag rustig aan gedaan morgen weer het echte klimwerk niet te veel drinken vanavond
    zakt allemaal in de kuiten.
    Zet hem op morgen en veel plezier!!!!!
    De gr weer Anja en Willem Xx trots op jullie.....

• 18 Mei 2013 - 00:31

Corrie:

Die klim daar zitten jullie toch niet meet? Gewoon gaan.. Succes.
    Het weer hier wil ook nog niet zo erg, maar hier houdt het onstuimige altijd wat langer aan, dus t komt goed. Succes en kus van ons.

• 18 Mei 2013 - 19:26

Marion En Ben:

Ola jammer dat het slecht weer is maar na regen komt zonneschijn nou vele groetjes en succes.

• 20 Mei 2013 - 23:08

Janie:

Nou Els en Ton is hier ook koud gister een aardige dag maar vandaag net als bij jullie.

Maak er wat moois van de vakantie is voorbij voordat jullie weten.
    Veel plezier.