Sevilla bereikt - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu Sevilla bereikt - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

Sevilla bereikt

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

11 Mei 2013 | Spanje, Sevilla

Hallo allemaal hier zijn we weer, gisteren geen internet.

Gisteren was een wisselende dag. In de morgen ging het fantastisch, weinig klimmen en na 20 km een via verde, dat is een fietspad over een voormalige spoorlijn, van 36 km, daarna nog 9 km en toen moesten we gokken of we 25 km verderop konden overnachten. verkeerd gegokt dus, gevraagd aan vriendelijke Spanjaarden en die vertelde dat het 20 km verderop kon, beetje jammer. In het eerste beste dorp een Red Bull genomen en nog een keer gevraagd, en toen zij die meneer quatro kilometros, dat werden er dus ocho. Het was een wegrestaurant/hotel langs een route national. Al met al 93 km gedaan. Daar onwijs lekker gegeten en na een goede nacht rust op weg naar Sevilla, de eerste 18 km lekker langs die route national/snelweg en daarna, volgens Benjamins, over een rustig "fietspad" naar Sevilla (zie foto) Het was een heerlijke dag lekker fietsen zonder te klimmen het werd echter wel een beetje erg warm tegen de middag.
Om de fietsingang van Sevilla te vinden was nog wel ff zoeken, de beschrijving was best duidelijk alleen die spanjaarden hadden de wegen daar een beetje veranderd. Na 3 pogingen toch gelukt en om 13.30 waren we in Sevilla. Eerst een lekker stevige lunch genomen en toen richting centrum, lekker makkelijk, immer gerade aus. Het 3e hotel wilde ons wel hebben, kost wat maar dan heb je ook wat. Eerst lekker een douche genomen om het stof en zweet af te spoelen en daarna een beetje door het centrum gelopen en wat terassen bezocht. Trouwens we zagen hier display's met de temperatuur.. 36 gr
Morgen blijven we hier om een beetje cultuur op te doen, en rust. Maandag begint dan de echte pelgrimsroute.

groetjes,

Els en Ton

• 11 Mei 2013 - 22:09

Corrie En Leon:

Wij zijn vandaag van 28 graden terug naar 12 met heul veul regen gegaan, 36 is wel erg warm. Morgen even al je verhalen lezen. Geniet!

• 11 Mei 2013 - 23:28

Anja En Willem:

Hay luitjes zo eerst even de verhalen gelezen jullie hebben al aardig wat kilometers en bergjes te pakken
    met af en toe een miskleun!!!!!!Maar een miessemous die daar op let haha het moet wel een uitdaging
    blijven toch.....En wat een mooie foto.s van onderweg das genieten zeg.
    En nu zijn jullie in Sevilla neem lekker alles in je op en even rustig an maak er een mooie dag van.
    Hoe het weer is zeg ik niet........................................Kanjers tot de volgende doorgang gegroet xx

• 12 Mei 2013 - 09:53

Janie:

Hi , Zit ook wel eens tegen eer je lekker in je hotel zit.
    Maar ook vele dingen mee: mooi uitzicht, lekker eten en drinken en mekaar wat wil je nog meer.
    genieten maar.
    knuffie

• 12 Mei 2013 - 21:18

Jan C:

Zo de eerste kilometers weggetrapt, dan gaat nu dus het echte werk beginnen. Warm fietsen hoeft dus niet, want zo te lezen is het al warm genoeg. Nog bedankt voor jullie verjaardagskaart en telefoontje.
    veel fiets plezier
    Je zus en Jan

• 12 Mei 2013 - 21:48

Joke:

Zo dat ziet er lekker relaxt uit wij hebben het echt zwaar niks geen dorpen alleen maar door het bos en dan ook nog echt veel omhoog en als we omlaag gaan niks laat mar gaan maar echt goed opletten keien wortels en kuilen maar morgen nemen we ook een dag rust lekker een beetje relaxen in Lubeck eerste boek is uit dus nu langs de Oostzee wij geloven dat het daar vlak is maar HP zo noemen wij de routeplanner is niet te vertrouwen.
    Fijne route nog
    P.s. Niet meer bellen ben na het telefoontje al mijn uploads kwijt
    Frans en Joke