eerste dag - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu eerste dag - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

eerste dag

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

07 Mei 2013 | Nederland, Gouda

Hallo allemaasl,

Vanmorgen veels te vroeg opgestaan, half 4 was ik wakker. douche, ontbijt koffie!!. de laatste dingen ingepakt en om 05.40 vertrokken we naar Rotterdam. We waren om 05.10 uur daar in het inchecken ging bijzonder soepel, om 05.25 was alles geregeld.het vliegtuig vertrok bijna op tijd maar om 10.20 uur zijn we in Malaga geland, we moestf wachten op onze tassen maar ze kwamen toch. toen de grote vraag, waar zijn onze fietsen?? Na vragen bij een paar mensen/balies vertelde een "vriendelije"dame . band 42. en verdraaid daar lagen ze te wachtern op ons. Teamwork, Els de banden oppompen , ik de trappers monteren en de sturen goed zetten en alle tassen er op hangen, en tussendoor Els helpen met het nippeltje en pompje. Maar door dit goede teamwork stonden we voor 12 uur buiten klaar om te vertrekken. Heel snel een BP pomp gevonden om de banden op de goede spanning te krijgen, 5 bar, en verdomd deze pomp had gelijk het goede nippeltje. En toen waren we direct op de juiste route, nog nooit zo snel gevonden. Het was eerst een rondeje vliegveld en daarnas het binnenland in richting Sevilla.
Onderweg gelijk wat watrer gescoord want het is hier gelijk al 30 gr, best wel warm. We hebben lekker rustig aan gedaan, elke 10 km ff gestopt om wat te eten en drinken. Om een uur of 4 waren we bij Alora, een historisch stadje, boven op een vervelend stijle heuvel dus, op 43 km van het viegveld. en dat was genoeg voor vandaag. Na een beetje zoeken een leuk hotelletje gevonden met een uiterst vriendelijk baasje. Morgen komt hij het ontbijt om 08.30 uur serveren op ons balkon(netje)
Eerst ff op het eerste beste terras een biertje wezen doen, nu ff badderen nog wat drinken en dan straks een hapje gaan eten. En dan morgen weer fris en fruitig weer op weg.
En dan ga ik nu nog proberen om wat foto's te plaatsen dus.....???

groetjes van de Pelgrims

• 07 Mei 2013 - 19:01

Joke Laan:

Hallo PELGRIMS weet je dat die niet drinken.
    Maar oké op het weer na bij ons is het 24 graden maar morgen is dat weer voorbij
    hebben wij vandaag ook geklommen maar dan niet zo hoog. Veel plezier
    Tot horens
    Frans en Joke

• 07 Mei 2013 - 19:26

Cisca Van Der Star:

Geweldig dat jullie het weer gaan doen, heel veel plezier met elkaar en hoop dat het weer mee zit. Niet te warm en geen regen.
    hartelijke groet Cisca

• 07 Mei 2013 - 21:03

Conny Miltenburg:

Leuk om het verslag te lezen! En wat een lekkere temperatuur!!!! Je ging terug in de tijd 05.40 naar Rotterdam en 05.10 uur inchecken. Ik hoop dat jullie een mooie en vooral goede reis hebben!!!!! Groetjes Conny

• 07 Mei 2013 - 21:33

Ina:

Gelukkig is de reis weer goed gegaan en de fietsen heel gebleven tijdens de vlucht.
    Nu kan het echte avontuur beginnen!
    Veel fiets plezie en ik kijk nu al uit naar t volgende verslag!
    Groetjes Ina

• 07 Mei 2013 - 23:25

Willem:

30 graden en dan lekker fietsen ?????

blij toe dat alles qua reis goed gegaan is, geniet van je welverdiende cerveza

• 08 Mei 2013 - 09:06

Monique:

Hoi Els en Ton, hele fijne vakantie......

• 07 Mei 2015 - 19:47

Tante Annie:

Hallo Els en Ton,wat een verassing dat jullie al vertrokken zijn ,ik dacht pas 9Mei
    maar ik wil jullie een voorspoedige reis toewensen en hoop dat jullie er van genieten
    groetjes van Tante Annie