Zon zee zuipen - Reisverslag uit Kávos, Griekenland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu Zon zee zuipen - Reisverslag uit Kávos, Griekenland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

Zon zee zuipen

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

01 Juni 2017 | Griekenland, Kávos

Hallo volgers
Gisteren geen verslag maar we hebben wel een leuke dag gehad. Smorgens eerst heerlijk gezwommen en na het ontbijt op de fiets de stad in en touristje gespeeld. We waren op zoek naar een goede kaart van Corfu en die hebben we gevonden. In de middag terug naar het hotel en spullen gepakt om naar de zee te gaan. Rond zes uur waren we terug en toen weer heerlijk gezwommen in het zwembad.
Voor in de boeken Ton is twee keer op een dag het water ingeweest om te zwemmen.
Daarna op de fiets naar een leuk restaurant en heerlijk gegeten( gedronken)
Vanmorgen weer baantjes getrokken en Ton heeft de route uit gestippeld.
We waren al vrij snel de stad uit. Hadden alleen boze Grieken die zijden dat we tegen het verkeer in fietsten. Dit deden wij niet alleen er stonden auto's geparkeerd op het fietspad. Maar dan hoef ik toch niet om te fietsen? Voor de bus hebben wij wel even gewacht, die was te groot. Toen nog een stuk drukke weg maar algauw gingen we over een rustige kust weg met alleen huur auto's van andere toeristen. Op een gegeven moment waren die ook weg en was het heerlijk fietsen totdat we voor de zee stonden en echt niet verder konden, jammer maar die zelfde mooie weg nog een keer bekijken, volgens de kaart was er wel een weg! Bij navraag bij de locals vertelde ze ja, over 10 jaar misschien, maar nu kan je er alleen maar over lopen.
We waren op weg naar de zuid punt van het eiland, Lefkimmi maar vlak daarvoor zagen we nog een stadje Kavos.
Zag er leuk uit met veel eet en drink gelegenheden. Op een gegeven moment zagen we ook een ziekenhuis post die wel heel bekend voor kwam. Wij zitten nu dus in het plaatsje waar zon zee zuipen is opgenomen met al die dronken Engelse jeugd.
Nu jeugd is hier genoeg en ze drinken nu al. Net toen we even op het strand zaten kwamen de drink boten terug van hun trip. Nu die hadden vast voor gedronken voor vanavond, zullen we maar zeggen.
We hebben wel weer een leuk hotel gevonden aan de zee met een groot zwembad ,zonder lift, maar voor €25, en ontbijt voor € 5' p.p. Dus dat is dan wel weer lekker. En zoals we het nu kunnen bekijken zit het nog bijna vol ook.
We gaan nu douchen en daarna ons in het gelal storten.

Tot morgen
Ton en Els

• 01 Juni 2017 - 19:44

Joke:

Nou dat gaat wel lukken toch als Ton gaat zwemmen is niets meer raar
    En je was ook weer lekker bezig op de fiets dus alles gaat lekker
    Geniet nog maar die paar dagen

• 01 Juni 2017 - 23:28

Willem De Bruijn:

Ach Els, een drankje hier of daar moet jou toch ook kunnen lukken, je hebt genoeg getraind in het verleden en spuug er nog niet in. moet ook helemaal niet. ik spreek uit ervaring. het enige is dat wij tegenwoordig ietsje eerder afhaken :-) en misschien het slaapkamerraampje dicht doen vannacht, kan benauwd zijn maar ook wel lekker rustig.... veel plezier