lekker warm - Reisverslag uit Albarracín, Spanje van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu lekker warm - Reisverslag uit Albarracín, Spanje van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

lekker warm

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

08 Mei 2011 | Spanje, Albarracín

Hallo,

Vandaag was het weer gelukkig een stuk beter dan gisteren.
Het zonnetje schijnt, de lucht is strak blauw en het werd een graad of 25. Lekker weer om te fietsen dus.
We begonnen rustig, de eerste 3 kilometer, en toen mochten we weer naar de 1600m. Dit ging vandaag best lekker en daarna hebben we nog wat hobbeltjes genomen. Na 30 km in Tereul een bakkie gedaan op een terras. Onder weg wat voor de lunch gekocht ( pick nik) Na een kiloeter of 70 een klein navigatie foutje of de borden stonden verkeerd of het boekje was niet duidelijk. Maar na 4,5 km kwamen we er achter dat we fout gingen. Weer terug dus en toen de goede weg genomen. Om 16.15 uur kwamen we aan bij Albarracin dus, hotels genoeg want het is zo toeristisch als de pest. We zitten nu in een B&B, de dames van een winkeltje ernaast boden een goede prijs, we blijven Hollanders toch?
Al met al hebben we 84 km gefietst en moeten dat morgen weer doen want onderweg is er gedurende 54 km niets van horeca te vinden.
Inmiddels lekker gebadderd en nu een....

groetjes,

Els en Ton

• 08 Mei 2011 - 19:29

Anja:

Hoi luitjes het weer is gelukkig weer opgeknapt dus vandaag weer heerlijk gefiets met zelfs nog een picknick lekker knus hoor.
    En die paar kilometers verkeerd valt ook niet op.
    De foto.s zien er weer super uit wat een mooie omgeving weer onderweg.
    Nu in de B&B goed gedaan hoor Ton la je eigen niet kullen HOLLANDER.
    Proost en morgen weer een mooie dag voor jullie.
    gr Willem en Anja

• 09 Mei 2011 - 08:27

Corrie:

Natuurlijk stonden die borden verkeerd, het kan echt niet aan de TonTon of de ElsEls liggen.
    De dag wordt na het badderen altijd wel weer standaard afgesloten met een.......
    Klinkt echt niet vervelend. Proost.

• 10 Mei 2011 - 17:02

Willie VD:

Hoi els en ton ,
    Ook deze keer is het weer leuk om jullie te volgen.
    Veel (fiets)plezier nog.

Willie

• 10 Mei 2011 - 21:42

Anja:

HAAALLOO....
    WAAR ZITTEN JULLIE GEEN INTERNET ??????????????
    ANJA ?????