weer verbinding - Reisverslag uit Alarcón, Spanje van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu weer verbinding - Reisverslag uit Alarcón, Spanje van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

weer verbinding

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

11 Mei 2011 | Spanje, Alarcón

Hier zijn we weer,

We hadden 2 dagen geen internet dus vandaar dat het even duurde.
We zitten nu ff een bakkie te doen in een hotel langs een snelweg met internet voor gratis.
Maandag hebben we 80 km gedaan met weer een paar bergjes van 1500/1650 meter hoog. we hebben die dag ook de toerist gespeeld eerst bij een waterval wezen kijken en ook nog de bron van de Taag bezocht. Later die dag stonden we in een file, de weg was afgezet want er moest een kudde koeien oversteken met echte cowboys op paarden. Overnacht in Una in een eenvoudig pension (was wel lekker goedkoop) Gisteren een lange zware dag. Om 13.30 uur hadden we zo,n 50 km gedaan en volgens het boekje aren er de komende 70 km geen hotels of zo. Te vroeg om te stoppen en dus hopen dat we wel iets tegen zouden komen. Niet dus, om 19.00 uur waren we eindelijk bij een hotel in Alarcon na 126 km dus.
Was wel gezellig want er zaten 4 hollanders die dezelfde route fietsen maar dan tegengesteld. Het eerste biertje ging er in als.... en de volgende ook wel. Het was dus eengezellige avond daar. We hebben nu alweer 20 km gedaan en nog 60 te gaan maar dat wordt een makkie volgens de beschrijving.

groetjes,
Els en Ton

• 11 Mei 2011 - 10:36

Carolien:

Hey pap en mam
    Het klinkt allemaal erg leuk de foto's zijn ook erg mooi!
    Ik ben weer hard aan het werk gisteren heb ik 10km gelopen en heb maar 1 blaar! Morgen ga. Ik 25km op tessel lopen! Fietse nog!
    X carolien

• 11 Mei 2011 - 13:40

Joke:

Nou wel leuk als ik geen tijd heb hebben jullie geen internet dus heb ik niks gemist en voortaan gewoon geloven wat ze je vertellen dan hoef je niet zo lang te fietsen naar het volgende hotel(maar dan smaakt je biertje ook minder natuurlijk) veel fietsplezier morgen en tot het volgend reisverslag maar weer groetjes Joke

• 11 Mei 2011 - 20:14

Marrie En Jan:

We moesten er net aan denken toen we op tv zagen dat er inde streek murcia een aardbeving was geweest.
    Maar dat was ver genoeg bij jullie vandaan om er last van te hebben.
    Zo te lezen zitten er toch wel pittige bergen tussen, maar met de nodige doping(wijntje of biertie) lukt het jullie wel.
    Jullie zijn inmiddels al weer op de helft van de reis,wat gaat het toch weer snel.
    Slaap ze en groetjes van ons.