regen - Reisverslag uit Cedrillas, Spanje van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu regen - Reisverslag uit Cedrillas, Spanje van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

regen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

07 Mei 2011 | Spanje, Cedrillas

Hoi allemaal
Dit was een ongewone dag voor ons.
Vanmorgen toen we wakker werden was het gewoon koud hier. We moesten 100 meter lopen om in de kroeg te eten en daar zijden ze al dat het ging regenen. Nu hadden we dat al op het journaal gezien maar ja he eerst zien dan geloven.
Afijn we gingen om half tien op weg en moesten gelijk in de pedalen. Voor we 10 km gefietst hadden zaten we voor het eerst op 1700 meter. Best koud hoor als het daarbij nog hard waait ook. Nu denken we dat het daar altijd waait. Afijn snel weer afgedaald en toen gelijk aan de volgende klim begonnen naar de 1500 meter dat ging ook nog goed en snel ook. De lunch gebruikt in een klein restaurantje en toen op naar de volgende klim. Oh ja Willem geen beren gezien maar wel gieren boven ons hoofd, Erg mooi om die beesten te zien cirkelen. Toen begon het langzaam te regenen. We moesten een kale berg omhoog en het hoogste punt onderweg waren wij. Dus niet schuilen. We kwamen net bij het volgende dorp en toen ging het toch hozen, niet te geloven zo hard. Afijn eerst koffie gedronken maar toen toch maar besloten om hier te blijven. We zaten net op de kamer in het hostel of het begon te onweren met van die lekkere lange rollen. Dus morgen in de zon weer verder.
Groetjes van uit een nat Spanje
Ton en Els

• 07 Mei 2011 - 19:30

Joke:

nou ik hoop dat het beter wordt hier is het hartstikke warm maar dat wil je eigenlijk niet weten jullie zien er ook lekker uit, maar als het goed is zijn jullie morgen lekker uitgerust en kunnen de klimmetjes(want intussen hebben jullie toch wel klimbenen) weer beginnen Nou de volgende keer dat ik jullie ga volgen is woensdag want wij gaan ook een paar dagen fietsen
    Hartelijke groeten ook van Frans