Lekker gefietst vandaag - Reisverslag uit Alvor, Portugal van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu Lekker gefietst vandaag - Reisverslag uit Alvor, Portugal van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

Lekker gefietst vandaag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

06 Mei 2012 | Portugal, Alvor

Hallo allemaal,

Vandaag een lekker tochtje langs de kust gemaakt.
Het was af en toe een beetje zoeken naar de juiste weg maar het is toch weer goed gekomen. We volgen nu nog niet de "officiele" route maar proberen de Ecovia do Algarve te volgen tot Cabo san Vincente. Alleen de bewegwijzering hiervan ontbreekt wel eens en dan moeten we een beetje de juiste weg proberen te vinden.
Vandaag heeft het ons tot een prachtig hotel gebracht waar we nu in alle luxe verblijven. Als rechtgeaarde Hollanders hebben we wel een special price gekregen waarvan je niet snapt dat ze het ervoor kunnen doen.
Morgen is het de bedoeling dat we in Sagres komen en dan zitten we weer op de geplande route.
In dit prachtige hotel heb ik zojuist wel studio sport kunnen kijken en onze ploeg de Champions Leage zien bereiken. Frans was hier heel blij van en we hebben er een paar op genomen.
PS het is hier prachtig weer, strak blauwe lucht en een lekker temperatuurtje van plm 24 Gr. En het wordt volgens de berichten komende dagen nog beter.

Groetjes,

De fietsers

• 07 Mei 2012 - 16:40

Hee Dik :

he he eindelijk vakantie voor jou. leuk om het weer te volgen, gelukkig mooi weer hier is het k.... en word alleen maar slechter. vandaag was het dan wel mooi en heb ik ook lekker gefietst 112 km. veel fietsplezier en kilometers en ik lees het wel sjoer hee dik

• 07 Mei 2012 - 22:39

Willem De Bruijn:

Hallo peloton,
    goed te horen dat het weer zo prachtig is, misschien zelfs ietsjes te om echt lekker te fietsen, inderdaad een top gevoel met rotturdam back in the big league, vermaak jezelf, ik kijk uit naar meer verslagen van jullie avonturen

willem