Warm - Reisverslag uit Modena, Italië van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu Warm - Reisverslag uit Modena, Italië van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

Warm

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

31 Mei 2016 | Italië, Modena

Hallo volgers.
Vandaag een verslag van twee dagen. Gisteren zaten we in zo'n groot dorp dat er geen verbinding met de bewoonde wereld was.
Gisterochtend werden we aan het Garda meer wakker met regen. Gelukkig werd het na een uurtje al droog en konden de regenpakken weer uit. Ook het klimmen werd steeds minder en kwamen we op de Po vlakte. Nu dat is plat net als thuis. We volgde veel dijkjes en riviertjes maar ook hebben we langs de rivier de Po gereden. Ze verbouwen hier van alles. Druifjes voor de wijn maar ook hele boomgaarden met kiwi's peren appels en kersen die allemaal nog niet goed waren. Beetje jammer maar je kunt niet alles hebben. Gisteren zijn we tot zes uur door gefietst omdat het erg lekker ging en omdat we het hotelletje ook al hadden besproken. Na dat dorp wisten we dat er 30 km geen voorzieningen meer zouden zijn ( op een paar barretjes na) dit komt omdat in 2012 dit gebied is getroffen door een aardbeving. De gevolgen zijn nog steeds te zien, overal wordt er nog gestud. Ook zie je heel veel bouwkranen maar in zuidelijke landen gebeurt er alleen wat als je geld hebt. Dus duurt het allemaal even.
Vandaag zijn we gestopt in een grotere plaats nl. Modena. Hier rijden zelfs trolley bussen rond en is er weer van alles te bekijken.
Zo even douchen en dan de stad in.
Groetjes Els en Ton
PS.
Bij binnenkomst van de stad eerst ff bij de Massarati fabriek langs geweest, nu nog even bij Ferrari langs. Maar ik kan niet kiezen dus wacht nog maar even met bestellen.

• 31 Mei 2016 - 18:22

A.v.K.-V.:

hallo hallo!!!
    Zo dat was weer een drukke dag voor jullie en dus vanavond lekker de stad in en daar zijn vast wel een paar barretjes open , geniet ervan maar wel op tijd naar bed he,want morgen moeten jullie weer verder
    veel succes en geniet ervan, en zou je toch niet een mooie rode Ferrari nemen ???????????
    doei gr van A.v.K.-V.

• 01 Juni 2016 - 07:59

Corrie En Leon:

Tja, kiezen tussen een Maserati en een Ferrari? Die rode natuurlijk, daar hoef je toch helemaal niet over na te denken? Maar ja, wij zijn nou eenmaal niet in de positie om te kiezen, dus blijft het bij onze oude vertrouwde stalen ros!