Weer cijfer 3 - Reisverslag uit St. Margarethen, Zwitserland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu Weer cijfer 3 - Reisverslag uit St. Margarethen, Zwitserland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

Weer cijfer 3

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

23 Mei 2016 | Zwitserland, St. Margarethen

Hallo volgers

Vandaag weer cijfer 3, regen en nog meer regen en rond de 15 graden.
Nu het goede nieuws: windje mee, geen prinsjes en prinsesjes die de weg over schieten. En heel weinig andere fietsers op de weg, alleen andere bikkels die ook op fiets vakantie zijn.
Toch nog veel mooie leuke dingen gezien. Wie kan zeggen dat hij de Bodensee bij regen heeft langs gefietst. Hier en daar een weg versperring waar wij natuurlijk gewoon door gereden zijn. ( het kon net allemaal) zelfs tijdens een klimmetje de halve weg weg. Verder door leuke altstadjes gereden. Bij een donnerzaak opgewarmd ( werd wel een beetje nattig door onze uitdruipende regenkleding) maar na het eten was alles weer lekker droog.
We zien nu ook al bergen met sneeuw. De sneeuw ligt nog op 800 meter dus dat word nog spannend.
Morgen schijnt het al weer beter te worden.
Voor Joke: Ja ik ben de hele dag door de diepe en grote plassen gegaan.

En oja ook nog 87.6 km gedaan.

Tot morgen
Els en Ton

  • 23 Mei 2016 - 18:55

    A.v.Kersbergen-Vianen:

    Hallo Els en Ton
    Ik ben nu wat sneller met mijn reaktie hoor.
    Nou het weer krijg hier voor vandaag ook een 3 hoor, want het is de hele dag geen 5 min. droog geweest bah!!! maar ik hoefde gelukkig niet te fietsen
    En bij de Bodensee ben ik ook diverse malen geweest maar heb daar nooit in de regen gefietst.
    Ik weet dat het daar in de omgeving heel mooi is, geniet ervan.
    En misschien morgen beter weer,en vindt 87,6 km toch wel een grote sfstand
    succes voor morgen
    groetjes A.v.K.-V.

  • 23 Mei 2016 - 19:00

    Joke:

    Goed zo rot weer maar lekker door de plassen hier ook heeeeeeel slecht weer
    Komt weer goed.
    Hoop dat het beter word
    Groetjes ook van Frans

  • 23 Mei 2016 - 20:18

    Corrie Nobel:

    Code geel was het hier, maar vooral nat. Bij jullie dus ook. Even doorbijten, je gaat toch richting de zo'n, hoop ik? Jullie zijn er in ieder geval op berekend. Fiets naar de zon! Heel veel plezier. Dikke kus van ons

  • 23 Mei 2016 - 22:44

    Willem De Bruijn:

    vandaag bijna zwemmend naar mijn werk gegaan. achteraf gezien beter de trein kunnen nemen. nu weet ik weer waarom ik een compleet set droge kleren op mijn werk heb liggen. Alleen......die heb ik er zo'n 10 jaar geleden neergelegd en ik moet toegeven dat met name de broek niet helemaal jofel meer paste, even vervangen door een wat recenter model dus.

    Hoop dat het voor jullie snel opklaart vielen spass

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ton en Els

Hallo allemaal, We zijn weer in training. 13 mei heeeeeel vroeg in de morgen vliegen we met onze fietsen naar Corfu. Vandaar vertrekken wij voor een ritje door Griekenland. Via de eilanden Kefalonia en Lefkas fietsen we langs Olympia, Sparta, Epidaurus en langs de golf van Corinthe een rondje weer terug richting Corfu. we gaan jullie weer op de hoogte houden van onze avonturen daar. groetjes, Els en Ton

Actief sinds 08 Mei 2009
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 140359

Voorgaande reizen:

18 Mei 2019 - 09 Juni 2019

van Boedapest naar Constanta/Boekarest

21 Mei 2018 - 15 Juni 2018

van Riga via St. Petersburg naar Helsinki

13 Mei 2017 - 05 Juni 2017

Griekenland

20 Mei 2016 - 11 Juni 2016

Naar Rome

09 Mei 2015 - 06 Juni 2015

naar Riga

07 Mei 2013 - 01 Juni 2013

Pelgrims

05 Mei 2012 - 27 Mei 2012

Rondje Algarve

30 April 2011 - 22 Mei 2011

Op de fiets van Gerona naar Malaga

21 Mei 2010 - 13 Juni 2010

Limes route naar Boedapest

21 Mei 2009 - 14 Juni 2009

op de fiets naar Girona

Landen bezocht: