Even klagen - Reisverslag uit Évora, Portugal van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu Even klagen - Reisverslag uit Évora, Portugal van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

Even klagen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

16 Mei 2012 | Portugal, Évora

Hoi allemaal.

We Willen even klagen. Weten jullie wel hoe warm het hier is. We hebben vandaag de man 3 liter water en 4 blikjes icetea op nu zitten we in een hotel weer aan de icetea gewoon omdat het nu nog, om zes uur gewoon 35 graden is. Niet normaal zo warm als het vandaag was.
Dat ben ik even kwijt.

Voor de rest was het een hele mooie route heuvel op en heuvel af door een schitterend landschap. Vol met velden met bloemen hier en daar een kurk boom en niet te vergeten koeien in alle soorten en maten.
Verder heb ik nog nooit van mijn leven zoveel ooievaars gezien als hier in deze omgeving. Wisten jullie trouwens dat er hier heel veel rijst wordt geteeld.

Met vriendelijke groet vanuit een bloedheet Portugal.
Els Ton Joke en Frans

Jammer dat het bij jullie nog steeds zo koud is

• 16 Mei 2012 - 17:35

Leon En Corrie:

Zeg willen jullie asjeblieft even stoppen met dat geklaag? Wij willen zaterdag en zwoele maar vooral droge avond en het is nog maar de vraag of dat gaat lukken. Leon helemaal in de stress en ik heb al geen nagels meer. Graag bij jullie volgende verslag geen temperaturen. Hihihi! Abraco de Leonardo e Cornelia

• 16 Mei 2012 - 17:49

Tonny:

Nou ik vind het niet normaal zo arm endat is niet prettig om te zwoegen !
    Ik ben een erg fanatieke zwemmer, maar vandaag heb zelfs ik afgehaakt.
    Nou jongelui, veel succes verder.groetjes vanuit Gouda .

• 17 Mei 2012 - 01:43

Joke Drost:

Ooievaars....
    Ons weer is goed en een lang weekend komt eraan, dankuwel Queen Victoria!

• 17 Mei 2012 - 15:02

Marrie En Jan:

Wij willen ook even klagen, de ijsberen liepen op het fietspad toen wij een stukje gingen fietsen met de winterjas aan. Zo dat zijn we ook even kwijt.
    We zijn eigenlijk een beetje jaloers op de temperaturen die jullie hebben, kunnen we niet delen dan hebben we allemaal ons zin.
    Ton treft het niet met zijn fiets of wordt er soms sabotage gepleegd ?
    Zo te lezen verloop de reis toch wel voorspoedig op een enkel spoordijkje na maar ach so what.
    Hier gaat alles zijn gangetje en zijn dinsdag naar de Golden Earing geweest en ze waren weer goed.
    Nog veel plezier met jullie verdere reis en tevens de groeten voor jullie teamgenoten.