Lange rechte weg - Reisverslag uit Carvalhal Fundeiro, Portugal van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu Lange rechte weg - Reisverslag uit Carvalhal Fundeiro, Portugal van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

Lange rechte weg

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

10 Mei 2012 | Portugal, Carvalhal Fundeiro

Hallo allemaal,

Vanmorgen in ons hotel een ontbijten genuttigd en toen om 09.00 uur weer op weg richting Setubal.
De route vandaag was goed te doen, we begonnen met een lekkere afdaling en het klimmen vandaag viel alles mee. De nieuwe derailleur doet het prima, hopelijk nu geen pech meer anders heb ik zowat een nieuwe fiets.
De laatste 40 km was zowat een lange rechte weg, wel een beetje saai maar je moet wat om ergens te komen.
In de middag waren we ergens gestopt om wat te drinken, lekker op een veranda in de schaduw met een colatatje. Opeens hoorde we een gesis en keken elkaar aan en zeiden het lijkt wel of er een band leegloopt. En ja hoor wie zijn band was het?? De mijn e natuurlijk, voorband lek. Gelukkig konden we mijn fiets in de schaduw op de veranda zetten en de band ff plakken.
Daarna nog 20 km rechtuit en in dit bruisende plaatsje een kamer gezocht, was nog een hele onderneming maar we hebben wat gevonden voor een redelijke prijs.
Een pension/appartement boven een café/restaurant.
Morgen op weg naar Setubal en dan moeten we eerst met een pont overvaren, kijken hoe dat gaat.

Groetjes,

De fietsers

PS. Foto,s plaatsen lukt helaas nog steeds niet, maar ik kan jullie zeggen dat we onderweg heeeel veel mooie dingen hebben gezien en gefotografeerd.

• 10 Mei 2012 - 21:05

Tonny Kuijpers':

Zo, ik geloof dat jullie nu wel een dag zonder pech kunnen. Maar keep smiling. Veel plezier.

• 11 Mei 2012 - 07:52

Hee Dik:

hee fietsers gelukkig is het goed weer. jammer van de pech, volgende keer de koga proberen. ik ga ook ff fietsen het is dreigend het weer maar blijft wel droog denk. en maandag weer naar mijn vrienden. nou vrienden aha, veel fietsplezier sjoer.