toerist - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu toerist - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

toerist

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

11 Juni 2010 | Hongarije, Boedapest

Hoi Allemaal

Bedankt voor alle leuke reactie's daar genieten wij echt van.

De eerste dag in Boedapest hebben we ons als echte toeristen gedragen en een bus tour door de stad gedaan van het hop on en hop af type.Dat is erg leuk en dan zie je ook heel van de stad. We hebben heel veel gezien en ik ben voor het eerst van mijn leven een synagoge in geweest.
Vanmorgen zijn we naar een thermaal bad geweest en hebben alle temperaturen gedaan. Daarbij was ook nog een buitenbad en daar hebben we ook nog een poosje rondgedobberd.
Na een lichte lunch zijn we de spullen in het hotel gaan halen en toen begon ons grootste avontuur. Dwars door Boedapest naar het vliegveld. Eerst was het allemaal heel erg druk maar toen we op de snelweg ook nog een fly over over moesten stond er toch een bord dat we daar niet mochten fietsen.Stonden we daar op een uitvoegstrook met aan twee kanten het snelle verkeer. Afijn we konden oversteken en hebben eerst maar een pauze genomen. Met hulp van een Hongaar kwamen we toen toch op de juiste weg. Maar het bleef druk. We zijn heel bij het hotel gekomen en ook het vliegveld is verkend dus morgen is het een makkie en kunnen we op ons gemak inchecken om 08.05 uur en we stijgen om 10.05 uur op naar Eindhoven. Waar we om 12.05 Landen en dan gaan we weer Fietsen.

Groetjes Van uit een heet hotel.
Ton Els Joke en Frans

w

d

• 11 Juni 2010 - 17:58

Willem De Bruijn:

Eindhoven landen, ken je net nog effe naar Guus Meeuwis. :-)

Zo te zien hebben jullie ondanks wat te veel water een prachtige tocht gehad. Respect hoor, ik doe het je niet na.

• 11 Juni 2010 - 18:00

Dirk Hee Dik:

mooi dat jullie goed zijn aangekomen, mooie prestatie en leuk om op deze manier dit te volgen. goeie reis terug . hee dik sjoer

• 11 Juni 2010 - 18:44

Anja Van Houwelingen:

Wat heb ik genoten van jullie reis verhalen,en natuurlijk wat een prestatie ,tot bij het sporten (rust eerst maar lekker uit )gr Anja

• 13 Juni 2010 - 13:08

Sary En Aard :

zo het zit er op .
    als je dit leest hebben julli net het laatste stuk in ned gehad.
    het was leuk om julli weer te volgen.
    tot de volgende keer .
    gr aard sary