beetje regen - Reisverslag uit Mainaschaff, Duitsland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu beetje regen - Reisverslag uit Mainaschaff, Duitsland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

beetje regen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

26 Mei 2010 | Duitsland, Mainaschaff

Hallo luitjes
Dank jullie wel voor alle leuke reacties.

vandaag zaten we om half negen op de fiets, lekker in de zon. Om een uur of elf koffie gedronken(net onder
frankfurt) en toen begon het zachtjes te regenen en daarna is het niet meer helemaal droog geworden. Beetje jammer maar ik (els) hou wel van door een plasje rijden en door een beetje regen laat een hollandse meid zich niet tegen houden. Ook joke vindt het met een goed regenpak wel aardig om door te trapppen.
De jongens zijn ook erg stoer hoor, zonder regenbroek gaan ze lekker door.

Het is erg leuk om te zien hoe het landschap veranderd als je zo aan het fietsen bent. Er is een duidelijk verschil met de rijn en de main waar we nu langs fietsen. De ene keer is de oever heel hoog en de andere keer fietsen we vlak langs het water, Er is altijd wel wat te zien.

En nadat we met het pontje de main waren overgestoken zijn we om een uur of half vijf gestopt bij een schitterende gasthof, alleen jammer dat ze maar een kamet hadden. Nu zitten wij honderd meter verder in het dorp in een ander hotel. Maar we hebben net wel lekker gegeten met zijn vieren en morgen gaan we weer gezellig verder met hopen wij een beetje beter weer dan vandaag en anders hebben we een beetje pech!!!
Groejes van ons hier in duitsland

Joke en Frans
Els en Ton

• 26 Mei 2010 - 19:26

Nelleke:

Hallo bikkels,
    Goed van jullie, dat fietsen in de regen.
    wij willen graag een beetje regen voor de tuin.
    dus stuur het maar deze kant op.
    Succes morgen, ik wens jullie prachtig weer.
    Vanaf cursus KMC2 Nelleke

• 26 Mei 2010 - 19:26

Gerde De Jong:

Ik was nieuw
    Wij zijn op school (26 mei 2010)en ik heb er weer veel van geleerd.

Jannie:

dat hoop ik ook hier bij ons is het ook niet zo best een hele goede reis verder en mooi weer voor jullie

Lenie:

Hallo hoe gaat het met jullie alweer opgedroogd. hier gaat het goed we hebben een leuke les gehad van Thea.Zo dat was het bij ons is het op dit moment ook niet zo lekker maar ik hoop voor jullie dat het nu droog is een goede reis verder en tot horensdoeiiiiiiiiiiii

Riet Van Tuijl:

hoeveel lekken banden heb
    je al gehad.
    Bij ons is het mooi weer.

Kees:

Hallo, een mooi reis verslag. Iets mooier weer, maar na regen komt zonneschijn.
    Nog een fijne vakantie en mooi weer.
    Groeten,
    Kees de Jong.

Jeanne:

geniet nog van je vacantie
    we zien je gauw weer terug
    en veel fiets plezier
    met elkaar

Diny Huizer:

hallo els en ton, we ziten op dit moment op school en ik heb net jullie website gelezen .kom maar gauw naar huis want hier is het droog. heb respect voor jullie!! nog een heel fijne vakantie met mooi weer.tot ziens

groetjes van diny.

• 26 Mei 2010 - 19:31

Joop Droog:

Ik hoop dat jullie het erg naar je zinnen hebben,maak veel foto's van jullie vakantie,als je terug kom willen wij ze zien, geniet

• 26 Mei 2010 - 19:33

Sjaan:

mooi hé ,,de DOM aan de rijn Ga zo verder er zijn zo veel mooie plaatsen en vele mooie vergezichten

sucses met elkaar fijne voortzetting

• 27 Mei 2010 - 04:15

Corrie:

Dat is wel een beetje jammer, hier net zo. Dus kom maar op met de zon!
    Geniet met elkaar, dikke kus

• 27 Mei 2010 - 14:56

Jannie:

heb je de berichtjes van school gekregen we waren met thea in de les aan het oefenen is het weer al beter maar jullie zijn echt kanjers groetjes jannie