Druifjes - Reisverslag uit Ópusztaszer, Hongarije van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu Druifjes - Reisverslag uit Ópusztaszer, Hongarije van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

Druifjes

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

20 Mei 2019 | Hongarije, Ópusztaszer

Hallo volgers

Vanmorgen na een ontbijt voor 4 man zijn we rond 9 uur weg gereden uit ons mooie pension.niets dan lof voor het eten ,drinken en slapen.
Het zonnetje scheen en de tocht was mooi. Eerst langs heel veel druiven struiken. Die gingen langzaam over in landbouw en veeteelt. Van koeien en veel maneges en kippen, eenden en ganzen. Ton heeft wel belooft om naast mij te blijven fietsen, dat is Dan wel weer een gerust stelling. Die kippen E.d lopen hier echt te scharrelen lees veel stof te produceren. Maar ik heb bedacht dat ik er als compensatie vanavond een op ga eten of in iedere geval een deel er van.
Vanmorgen dreigde het ook nog even te gaan regenen maar alleen het pakken van de jasjes was genoeg. We bleven net buiten de bui.
Vanmiddag fietste we veel door de bossen met hier en daar een boerderij al kunnen die hier heel erg groot zijn.
Na twee telefoontjes ,met Hongaren die Engels spraken! Was een pension snel gevonden nog geen kilometer van de route.

Tot morgen

Ton en Els

• 20 Mei 2019 - 12:59

Joke:

Nou zo te lezen gaat het weer lekker.
    Was de kippenfarm net zo erg als toen?
    Dan begrijp ik dat je er een op gaat eten,fijne avond en morgen
    gezond weer verder
    Groetjes

• 21 Mei 2019 - 05:09

Jo:

Els (& Ton),

een supermooie fietsvakantie gewenst, met veel veilige kilometers!

Leuk om de verhalen te lezen iig!

Grt Jo

• 21 Mei 2019 - 14:47

Janie:

Jullie reis verslag ziet er goed uit...blijf van alles genieten.x