Vyborg - Reisverslag uit Vyborg, Rusland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu Vyborg - Reisverslag uit Vyborg, Rusland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

Vyborg

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

08 Juni 2018 | Rusland, Vyborg

Hallo volgers,

Vanmorgen in ons “fantastische” B&B een redelijk ontbijt.
Lekkere warme rijstepap met een klontje boter, Els vond dit niet zo lekker!! Daarna een omelet en als toegift een appelpannekoek.
Wat wil je nog meer op de vroege morgen?

Weercijfer 6. Zonnetje wolkje en een klein beetje wind tegen windkracht 3
Wat ziet alles er anders uit als de wind weg is.
De weg is weer leuk, heuveltje op en af, af en toe een dorpje en altijd bos bos en nog eens bos. Dat verveelt nooit.
De wegen zijn meestal redelijk met hier en daar een paar kuilen. Vandaag zouden we 65 km doen omdat we anders verkeerd uit kwamen met overnachtingen als we net Finland in waren.
We zitten nu in Vyborg, vroeger was dit van de Finnen maar nu van de Russen. Alleen zie je aan bijna alles dat het niet Russisch is. De gebouwen de mensen, ik kan het niet helemaal goed omschrijven.
We zitten nu in het Victoria hotel. Toen we aankwamen gevraagd of er een kamer was nee alles is vol. Wij naar het volgende hotel ook vol. Toch maar op booking gekeken en daar kon ik gewoon boeken voor het Victoria hotel, ra ra hoe kan dat. Afijn de fietsen staan ook nog binnen en we hebben een goede kamer met een goede douche. We hebben het stadje verkend en hier en daar een biertje gedaan. Net gegeten in de ronde stadstoren, zag er leuk historisch uit en het eten was goed.
Zit nu in de sky bar dit stukje te schrijven. Hier is het nog steeds licht. Ik heb opgezocht dat de zon hier om half elf onder gaat en om even over drie uur weer op komt, het is hier dus bijna niet donker. Niet dat ik er last van heb met slapen maar Ton slaapt veel Lichter dan ik en die ziet wel dat het altijd bijna licht is.
Morgen gaan we richting de grens maar daar over morgen meer.

Tot morgen
Ton en Els

• 09 Juni 2018 - 07:45

Corrie:

Ik moest weer even een boel leeswerk inhalen, druk druk druk. Maar nu ben ik weer bij.
    Ik kan me heel goed voorstellen dat dat Hilton betere tijden heeft gekend, maar dan moeten mensen echt proberen om het van de kaart, of van booking.com af te krijgen. Die zullen toch zel ook wel eens gaan bezoeken wat ze promoten? Afijn, weer verder en snel vergeten. Wel heel leuk dat je je verjaardag hebt kunnen vieren in het gezelschap van Finse zangers, dan zingt er tenminste nig iemand voor je. Els heeft dat natuurlijk niet gedaan, of wel?
    Hele mooie reis verder, met naar ik hoop ECHTE Hiltons.