zweten - Reisverslag uit Jódar, Spanje van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu zweten - Reisverslag uit Jódar, Spanje van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

zweten

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

15 Mei 2011 | Spanje, Jódar

Hallo allemaal,

Het was vandaag een dag van veel zweten en klimmen, er is weer 6 liter water doorgegaan. We hadden een prachtig hotel en we hadden 2 slaapkamers en een bubbelbad en de fietsen konden er ook nog bij in een aparte tv ruimte. De start was lekker maar na 2 km begon het klimmen naar 1290 meter en die was pittig. Daarna natuurlijk weer een lekkere afdaling het olijven gebied in, je weet niet wat je ziet, overal om je heen zover je kijken kan olijvenboomgaarden.
De rest van de route vandaag was golvend, veel klimmen en dalen maar vooral toch klimmen. We hebben vandaag besloten de route variant via Granada te nemen. Als alles goed gaat hebben we 1 of 2 dagen speling dus kunnen we die stad ook eens bekijken.
We zitten nu van het eerste welverdiende drankje te genieten en gaan straks het avondritueel maar weer doen???

groetjes,

Els en Ton

• 15 Mei 2011 - 18:20

Joke:

Nou het was me het dagje weer wel he maar goed dat je lekker heb kunnen bubbelen gisteren ik neem aan dat je dat tenminste heb gedaan
    Ik hoop dat je inderdaad tijd heb voor Granada dat is beslist de moeite waard en natuurlijk lekkere tapas eten zelfs de olijfen zijn in deze streek lekker dus zet hem op voor het laatste stuk.
    Groetjes Frans Joke

• 15 Mei 2011 - 20:30

Anja:

Zo ajax is kampioen maar dat heb je misschien wel meegekregen kunnen we eindelijk weer doorgaan met wat ander belangrijks.
    In een lux hotel de nacht doorgebracht scheelt weer voor de andere dag.
    Zo zo vandaag weer een pittige klim gehad maar de foto.s zijn er ook naar jemig wat zijn jullie aan het genieten zeg geweldig.
    Jullie hebben al lekkere bruine koppies .
    Lekker als het goed gaat om Granada te bekijken ben er zelf nog nooit geweest doe dan maar wat foto.s .
    Geniet lekker van de avond proost tot weer een nieuwe dag groetjes Willem en Anja xx