warm he - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu warm he - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

warm he

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

14 Mei 2011 | Spanje, Madrid

Hallo
We zitten nu in de toerist informatie van dit ontzettend toeristische dorp op de laptop van die aardige mijnheer. In ons vier sterren hotel lag het internet er uit.
De reis hier naartoe was heel erg mooi, we gingen 25 km langs een stuwmeer en daarna door een heel groot natuur park.
Je blijft je verbazen hoe mooi het hier is. wat natuur betreft en ook wat het klimmen, dat is zeker. Als je denk dat het plat is dan kom je niet voor uit maar het kan ook wel weer mee vallen.

Hier in dit toeristen oord zitten we op 850 meter en morgen gaan we voor de laatste keer naar een pas van 1295 meter en dan dalen we af, denk ik.
Het hotel hier is helemaal lachen. Er zijn alleen maar **** hotels en de prijs dat is ook niet veel, maar we hebben nu een kamer voor 4 personen en de fietsen staan bij ons in de hal. Dus het is weer behelpen.

Nu gaan we zo maar weer een hapje eten en wat drinken en dan morgen wer vroeg op.

Groetjes Els en Ton

ps. anjawaarbenjij.nu
psps de foto´s komen er nog aan

• 14 Mei 2011 - 20:08

Anja:

He he Anja.nl had even geen internet
    net de gemiste verslagen gelezen.
    Ja de aardbeving was zeker heftig maar jullie hebben er niet veel van meegekregen gelukkig.
    Weer in een mooie omgeving beland heerlijk toch als je dat zo beleeft.
    Els zit er ook zo bij van kijk nou wie doet me wat (trots op je)
    Het weer is prima daar aan deze kant scheelt het weer een jas hoor.
    Nu weer in het hotel lekker na genieten van deze mooie dag proost.
    En morgen weer gezond op voor de afdaling denk je.
    Zo mijn avond is weer goed ga nog een klein biertje...... nemen.
    Gr weer Anja xx

• 15 Mei 2011 - 15:11

Corrie En Leon:

En wij maar Verbouwen. Straks weet je niet wat je ziet als je in Schoonhoven komt. We zien er naar uit. Wat een prachtige foto's en wat een mooie reis. We hebben inderdaad van de aardbeving gehoord en die was meer als wat jullie ervan gemerkt hebben (gelukkig maar). Het hele mooie weer is hier ook even over, dus gaan we weer toto de orde van de dag. Als je veel binnen moet weken is dat wel zo prettig. Maar Veel op de mail kijken doen we nu ook niet, druk druk druk.
    Geniet, we zien jullie gauw weer.
    Dikke kus,
    Leon en Corrie