Hotelletje - Reisverslag uit Bratislava, Slowaakse Republiek van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu Hotelletje - Reisverslag uit Bratislava, Slowaakse Republiek van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

Hotelletje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

06 Juni 2010 | Slowaakse Republiek, Bratislava

Hallo Allemaal

Na een dag van vele omzwervingen zijn we nu in Bratislava Slowakije.
Ona avontuur in Wenen verliep anders dan wat wij hadden verwacht. De route verliep anders door het water en eer we het wisten waren we al ver voorbij het centrum. Nu we zijn nog jong dus we komen vast nog wel eens een keer hier in Wenen bij de oude gebouwen. De route opzich was harstikke mooi. Maar overal waar je komt hebben ze nog Hoog water en een omlijding.De langste die we gehad hebben was 10 km en toen waren we toch wel 3 km opgeschoten. Maar zo zie je ook nog mooie bossen en een hertje dat zo maar over het pad loopt.
Ook de grens met slowakije was een makkie er staat n.l. niet eens een bord dat je de grens overbent. OOk Bratiislava was snel gevonden alleen de toeris invormatie was niet te vinden , maar met hulp van een barmeisje hebben we nu toch een goed hotel vlak bij het histories centum waar we zo wat gaan eten.
Morgen komen we aan in Hongarije en ook daar hebben we waarschijnlijk een beetje veel water onderweg maar wij gaan er vanuit dat er daar gewoon voor ons een omlijding is.

Groetejs van Els Ton Frans en Joke

• 06 Juni 2010 - 18:00

Je Weet W.....el:

hoi allemaal
    jullie verslagen zijn super om te lezen,de foto's super om naar te kijken, maar wat jullie verder meemaken is niet te filmen.morgen een fijne verjaardag dag voor ton???? maar zo te lezen een goede gids door het barre oost europa
    groetjes van je weet w......el

• 07 Juni 2010 - 11:34

Ina:

hallo vakantiegangers.

allereerst van HARTE gefeliciteerd met je verjaardag Ton(ook namens leo en de kids en van ma)Els jij gefeliciteerd met je mannetje.
    zo te zien en te lezen hebben jullie het erg naar't zin.
    geniet er nog lekker van want voor je het weet zijn jullie weer thuis.
    ik blijf jullie avontuur natuurlijk gewoon volgen.
    heel veel plezier nog met zijn viertjes.
    groetjes ina.

• 07 Juni 2010 - 13:00

Sary En Aard :

holla.

ton van harte gefeliciteerd.

julli maken heel wat mee.
    allemaal extra km!!!!
    Wat een water is daar gevallen.
    Wel mooie natuur daar wat julli allemaal zien.

succes in hongarije.
    sary

• 07 Juni 2010 - 13:36

Anja :

Hieper de piep gefeliciteerd Ton en Els met je schatje.
    Neem aan naar wat extra km in Hongarije belandt
    Waar de tijd stil heeft gestaan dus zit er in dat jullie best heel veel moois te zien krijgen.
    En Els als je de paard en wagen tegen kom doe even een fototje voor het nageslagt lachen.
    Maak er een leuke verjaardag van Ton kussie.
    Gr Weer Willem En Anja