oostenrijk - Reisverslag uit Mauthausen, Oostenrijk van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu oostenrijk - Reisverslag uit Mauthausen, Oostenrijk van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

oostenrijk

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

03 Juni 2010 | Oostenrijk, Mauthausen

Sorry dat we niet eerder wat van ons hebben laten horen maar we zaten zo in de natuur dat we nergens internet konden vinden.
sávonds in regensburg was het nog wel gezellig maar daarna is het ook gaan regenen en niet o'n kleinbeetje ook.Dinsdag viel het nog wel mee maar gisteren was het kwalitatief uitermate terleurstellend. ondanks de regen hebben we toch van de tocht genoten en veel mooie natuur gezien. Een voordeel is er dan wel wienig tegenliggers!!!
Gisteravond nog even een verjaardag meegevierd van een 70 jarige duitser en lekker meegegeten en een klein borreltje daarbj.
Vandaag is het weer beter maar er zijn maar weinig mensen die kunnen zeggen dat ze door de Donau hebben gefietst. Het is heel hoog water en soms is het afgesloten en maken wij er een puzzel tocht van maar we komen steeds weer bij de donau uit. We zitten nu te internetten en de brandweer is bezig de schotten te plaatsen om het water buiten te houden, Maar wij denken dat het wel mee gaat vallen, alleen een beetje water!!!!!Nu moet ik van de leider gaan stoppen om weer verder te ploeteren.
Groetjes van ons vieren

• 03 Juni 2010 - 20:36

Monique:

Hoi, zo wat een regen!! Vind het wel mooi om te lezen dat jullie lekker positief blijven, ach als de gezelligheid er maar is, nog heel veel plezierige fietsuurtjes en de groetjes