zoek hotel - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu zoek hotel - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

zoek hotel

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

23 Mei 2010 | Duitsland, Berlijn

Hallo alle maal,

Gisteren ging het weer lekker. Na een heerlijke overnachting vertrokken wij om 09.00 uur richting Duitse grens. In Millingen hebben we bij de plaatselijke C1000 inkopen gedaan voor de lunch. Daar op de dijk een hekje door en we stonden in Duitsland. We hebben de meeste tijd de Rijn gevolgd. In Xanten op een terrasje hebben we een hotelkamer(s) besproken in Asberg en moesten toen nog 40 km fietsen. Ter verhoging van de feestvreugde kreeg Els ook nog een lekke Band. Daar aangekomen begon de zoektocht want het is een voorstadje van Duisburg en volgens de locals waren er 3 Asberger Strasse's. Bij de tweede was het prijs maar dat was wel na3 kwartier zoeken. Zo hebben we vandaag toch weer 118 km gefietst. In de buurt van het hotel was een tennispark met restaurant en daar dus lekker gegeten (en een biertje gedronken) Daar hebben we ook nog voetbal kunnen kijken. Nu een lekker ontbijtje en weer op weg voor de volgende etappe,

groetjes,

Fran, Joke, Els en Ton

• 23 Mei 2010 - 12:23

Ria:

super leuk zo met jullie mee te kunnen genieten!!
    Groetjes aan mijn zus en ik blijf mee lezen hoor!

• 23 Mei 2010 - 16:06

Anja:

De kilometertjes gaan lekker hoor heee en de eerste lekke band voor Els die is altijd haantje de voorste nou luitjes tot de volgende doorkomst gr Anja

• 23 Mei 2010 - 16:37

Corrie En Leon:

Hoi Ton en Els, ook wij weer terug uit Toscane, veel gezien en uiteraard van de plaatselijke geneugten (wijn, saladesw en pasta's) genoten. Weer was niet best, des te meer reden om dingen te gaan bekijken, en dat deden we. We wensen jullie veel plezier met z'n vgieren en gaan jullie vanaf nu dagelijks volgen. Dikke kus, Leon en Corrie

• 23 Mei 2010 - 18:50

Dirk Hee Dik :

hee ton els en de rest
    op de eerste plaats bedankt voor je uitnodiging voor 27 juni ik dacht toch echt dat je ouder was dan ik.
    zo te lezen gaat ie lekker en voor de wind.
    ik blijf het volgen en ben benieuwd hoe jullie het verder vergaat, veel fietsplezier groeten dirk sjoer.

• 23 Mei 2010 - 20:12

Mia Van Buren:

Hallo Els en Ton.
    Een hartelijke groet vanuit Portugal.
    Heel veel fiets plezier, wij vermaken ons ook prima.
    Groeten Jan en Mia