Jammer, jammer - Reisverslag uit Póros, Griekenland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu Jammer, jammer - Reisverslag uit Póros, Griekenland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

Jammer, jammer

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

18 Mei 2017 | Griekenland, Póros

Hallo volgers
Het begon zo leuk vandaag, na een heerlijke nachtrust vroeg ontbijt en om half tien op de fiets. Niet dat hard ging hoor want het was loei zwaar omhoog, wel korter als gisteravond naar beneden maar toch. Daarna was de weg naar de hoofdstad Argostoli bijna plat.
Daarna weer een flinke klim maar we hebben wel de big five van kefalonia gezien. Koeien gewoon op de weg los lopend. Schapen ook los op de weg en een heleboel schapen met bellen om zodat je weet dat ze er zijn, ook op de weg. In Argostili op de wandelbrug schildpadden in het water gezien van meer dan een halve meter groot. En hagedissen levend en dood dat dan weer wel.
Wij lekker door fietsen en na nog een hele foute valse klim aan de afdaling begonnen naar Poros. Die was echt mooi ,tussen twee rots partijen door. Hier aangekomen eerst naar de haven om te kijken hoe laat de Ferry ging. Nou niet dus!!!!
We zitten weer vast tot zaterdag weer een staking, je wordt er toch gek van. Nu maar weer een kamer gezocht en morgen het beste er van maken en hopen dat we zaterdag ochtend om 8.15 uur wel weg kunnen.
We weten nu al dat we de reis moeten gaan aanpassen, alleen nog niet hoe. Wat we wel weten is dat we 5 juni op Corfu vliegveld moeten zijn.
Word vervolgd

Groetjes Els en Ton

• 18 Mei 2017 - 19:05

Ina:

Wat een pech hebben jullie zeg!
    Ik zou naar een restaurantje gaan en spontaan de sertaki gaan dansen en dan vooral flink met de borden smijten.....dat mag toch in Griekenland?

• 18 Mei 2017 - 19:12

A.v.K.-V.:

Hallo Els en Ton
    Zeker Jammer Jammer dat jullie pas Zaterdag verder kunnen gaan, maar jullie hebben vandaag toch veel mooie dingen en dieren gezien en maak er morgen gewoon een gezellig daagje van, en geniet ervan, en dan zorgen dat je Zaterdag op tijd ben voor de boot!!!!!
    nou doei goede voortzetting van jullie vakantie
    groetjes Tante Annie

• 19 Mei 2017 - 00:04

Willem De Bruijn:

ok shit happens, dat blijkt maar weer. ik kan vanaf hier niet beoordelen wat dit voor jullie planning betekent, maar...... maak er het beste van. als het niet gaat zo als het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
    ondanks alles, veel plezier, zie je weer ergens in juni