Monte - Reisverslag uit Orvieto, Italië van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu Monte - Reisverslag uit Orvieto, Italië van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

Monte

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

06 Juni 2016 | Italië, Orvieto

Hallo volgers

Vanmorgen gewoon om acht uur weer fris en fruitig aan het ontbijt en om voor negenen weer op de fiets.
Voor de verandering zouden we 40 kilometer plat gaan fietsen. Alleen jammer dat het pad nog slechter was dan gisteren. Voor het eerst wel vanaf vanmorgen vroeg een heerlijk (warm) zonnetje. Maar het pad was zo slecht dat we er snel overeens waren dat we bij de eerste de beste weg de hoofdweg zouden gaan volgen. Na een km of vijf waren we daar en was er asfalt onder onze banden. Dit hield alleen wel in dat er weer geklommen en geklauterd moest worden. Rond de middag waren we weer op de route en na onze picknick kon het klimmen weer veder gaan er stond weer een Monte op ons programma. 574 meter maar daar klim je dan wel heen in 9 km. Ach boven even uit gepuft en de kersen die ik had gekocht op gegeten. Toen nog een klein klimmetje en konden we weer naar beneden. Om 1600 hadden we al een hotel gevonden. Bij een leuk stadje. Er is hier ook een oude stad boven op de berg maar daar gaat een kabelbaan heen. Als de onweersbui die nu buldert weg is gaan we daar eens kijken.
Prettige avond allemaal
Groetjes
Els en Ton

• 06 Juni 2016 - 19:13

Carolien:

Dat moet wel een heel slecht pad zijn gewest dan, leuk een kabelbaan! Is het er een met van die wiebel bakjes?

• 06 Juni 2016 - 19:28

A.v.K.-V.:

Hallo Els en Ton
    Zo ik ben weer terug van mijn week-endje weg naar de Kempervennen in noord brabant
    en heb er genoten en het weer was goed
    hartelijk bedankt voor jullie gezellige verhaal over jullie fietstocht,en belevenissen en de mooie foto's, ik heb ervan genoten.Ga zo door!!!!!!
    ik heb de kaart bekeken en volgens mij beginnen jullie al aardig op te schieten naar Rome.
    Wanneer is de bedoeling dat jullie daar aan komen?
    voor vanavond wens ik jullie gezellig diner en goede nachtrust en morgen weer een voorspoedige fietstocht
    doei gr van A.v.K.-V.