Siena - Reisverslag uit Siena, Italië van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu Siena - Reisverslag uit Siena, Italië van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

Siena

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

04 Juni 2016 | Italië, Siena

Hallo

Vanmorgen om negen uur weer uit het hotel vertrokken en om bij de route te komen moesten we door het oude centrum. Ben ik maar even gestopt om een paar foto's te maken van de brug ponte vecchio. 's morgens is het daar leuker dan in de namiddag. Wat een volk loopt daar.
De route de stad uit was een fietspad en dat ging best snel. We kunnen nu genieten van het Toscaanse landschap. Erg mooi net ansichtkaarten maar wel zwaar. De heuvels hier zijn stijl en lang. Vaak tussen de 8 en 10% en dat is veel. Maar weet je als je boven bent mag je ook weer naar beneden scheuren. Dat dan weer wel. Het weer is nog steeds niet Toscaans vandaag bijna droog op een klein buitje na. Wel veel bewolking maar ook af en toe volle zon. We komen nu ook steeds meer Nederlanders tegen, allemaal op weg naar Rome. Alleen vandaag al 6 man. De een gaat van camping naar camping maar er zijn er ook zo als wij. Een lekker bed en een goed glas.
Rond vijf uur hebben we Siena bereikt. Alleen het hotel vinden wat we al geboekt hadden duurde even. Afijn we zijn nu gedoucht en bij gekomen dus gaan we de stad maar weer eens in.
Daar doe je het tenslotte toch voor,
Prettige avond

Ton en Els

• 04 Juni 2016 - 19:56

Joke:

Zo zo cultuur snuiven de laatste dagen geniet maar in Siena mooie stad
    En aan het eind van de ponte vecchio kan je echt hele lekkere witte wijn drinken
    op een geweldig terrasje.
    Zo ook in Siena op het grote plein maar jullie kennende gaat dat lukken

• 06 Juni 2016 - 12:50

Inja:

Hallo globetrotters,
    Allereerst Ton, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat je hem
    maar flink mag raken vanavond !!
    Aan de wijn daar zal het niet liggen, nog maar even doortrappen dan
    ik wens jullie een fijne avond en nog een leuke reis verder, en ja Hollanders kom
    je overal tegen wel grappig dat reislustig volkje
    Veel plezier en geniet ervan
    Lieve groet, Inja