Over de helft - Reisverslag uit Drezdenko, Polen van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu Over de helft - Reisverslag uit Drezdenko, Polen van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

Over de helft

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

22 Mei 2015 | Polen, Drezdenko

Hoi volgers

Zoals afgesproken gisteravond met onze gastheer om 800 uur ontbijten. Wij moesten wel in het woonhuis of beter gezegd zijn keuken eten. Nu dachten zij dat wij twee weken niet hadden ontbeten zoveel hadden ze op tafel gezet. We hebben ons best gedaan maar kregen echt niet alles op. De rekening betaald ( 130 zloty) en toen weer op pad. Nu snap ik waarom die Polen alles duur vinden in Holland. 130 zloty is dus ongeveer € 30. Alles is hier spot goedkoop. Wel zie je in een grotere supermarkt net zo veel als bij ons. We gaan dus zo weer lekker eten.
Het is hier goed fietsen, de meeste wegen zijn goed geasfalteerd. Ook zie je waar de E.u. zijn geld laat. Hier en daar een fietspad en vooral veel nieuw asfalt. In de route zat wel een zandpad van 4 km of 19 km omrijden. Drie keer raden wat wij gedaan hebben.
De omgeving is schitterend veel bos met hier en daar een dorp. Wij rijden nu een "rijker" stuk van Polen niet meer van die hele bouwvallige huizen.
Er blijft altijd wat te zien en het verveeld nooit.
Groetjes Els en Ton

• 22 Mei 2015 - 20:33

Joke Laan:

Lekker op de helft wel mazzel hè veel windje mee
    Ben bang dat wij straks oosten wind hebben
    Polen is best wel een mooi en goedkoop en ook lekker eten land
    Nog heel veel mooie en westen wind kilometers

• 23 Mei 2015 - 10:17

Annie V.K-V:

Hallo Els en Ton Gefeliciteerd hoor,dat jullie over de helft zijn en het allemaal zo goed gegaan is.
    En nu dus even een verslag van mij uit het Goudse
    Gisterenavond was de intocht van de jeugd avond 4 daagse,en Yuri 6 jaar van Astrid liep mee en ging ik mee hem inhalen.Het was de hele week goed weer en is altijd een gezellige gebeurtenis.
    En nu de zaterdag voor Pinksteren en het regend,niet leuk voor de luilak toernooien en luilak koopjes
    vroeg in de morgen.
    En dus morgen Pinksteren ,daar zullen jullie wel niet veel van merken.
    En met dit verhaal neem ik even afscheid tot a.s. Zaterdag omdat ik met vakantie ga naar Duitsland,Het Beiersche Woud en jullie dus even niet volgen kan.
    Ik wens jullie een voorspoedige fietsweek toe,en vooral genieten van de natuur en de goede hotelletjes,en en daarna hoor ik het wel weer hoe het gegaan is
    DOEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!SUCCES!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Groetjes van mij A.v.K-V XXX