weer thuis - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

14 Juni 2009 | Nederland, Gouda

Hoi Allemaal
Dit wordt al weer mijn laatste stukje.Wat zijn die drie weken omgevlogen zeg, wat hebben wij het naar ons zin gehad.
Vanmorgen vroeg naar het vliegveld.op het vliegveld bleek dat mijn stuur niet los te krijgen was.. maar dat was volgens de jongen van transport geen punt als het voorwiel er maar af ging.Afijn wij dat gedaan en ze afgeleverd. Maar toen we ze terug kregen in Rotterdam zagen we dat mijn stuur toch recht stond, dit was met bruut geweld gedaan.Dus mijn stuur kon niet meer vast gezet worden.Van ton zijn fiets was het voorspatbord helemaal gebogen. Nu hebben we dus een schaderaport gekregen en moeten we naar de verzekering.
Wat wel een leuke verrassing was was dat jan en marrie en carolien op het vliegveld stonden om ons op te halen.Dit kwam nu dus wel heel goed uit... Afijn om half twee was onze reis dus ten einde.

We willen iedereen bedanken voor de leuke reacties en de vele aanmoedigingen en als het foto boek af is zullen we dat zeker graag aan iedereen laten zien.
Voor nu tot ziens allemaal.
Els en Ton

• 14 Juni 2009 - 21:38

Corrie:

Welkom thuis, wat een reis zeg, prachtig. Kom eerst maar eens lekker bij, neem een welverdiend biertje en tot spreeks. Liefs, Corrie en Leon

• 15 Juni 2009 - 06:49

Josien Van Der Hee:

Fantastisch dat jullie dit gedaan hebben.
    Weet zeker dat jullie nog lang zullen nagenieten.
    Groetjes.