bij de Fransen thuis - Reisverslag uit Célas, Frankrijk van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu bij de Fransen thuis - Reisverslag uit Célas, Frankrijk van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

bij de Fransen thuis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

05 Juni 2009 | Frankrijk, Célas

Hallo allemaal
Vandaag was het weer niet zo plezant, beetje wolken en een beetje dreiging. En ja hoor om een uur of twaalf ging het regenen regenjas aan of nietdat was de vraag.Uiteindelijk ging het echt regenen en het was te warm voor het regenpak dus zweten maar. Na twee uur was het weer droog en stik benauwd; maar gauw de regenjas weer uit. Daarna ging de zon weer schijnen en was het weer warm als vanouds.
Het fietsen op zich was lekker en de omgeving erg mooi, we zitten nu in de Gard, en nog 150 km en we zijn aan de middelandse zee.
Deze overnachting is ook wel weer apart, een Chambre d'hotes wel boven op die berg maar een leuk kamertje maar we hebben net gegeten met de familie aan tafel en de dochter sprak ook nog aardig engels, was erg gezellig. Pastis vooraf flesje wijn erbij en aardbeien toe het kon niet op; Nu mogen we ook haar computer nog gebruiken dus een leuk adres.
Groetjes

Ton en Els

• 06 Juni 2009 - 17:21

T.Colada..:

Hey Ton en Els,Vanaf deze kant,wil ik jou Ton alvast van harte feliciteren met je verjaardag..en nog heel veel jaartjes in goede gezondheid erbij..Proost!!Ik wens jullie nog een hele fijne reis met veel lol en plezier en natuurlijk veel,ja heel veel bier..hihi..;-)
    Groetjes T.colada..

• 06 Juni 2009 - 17:52

Anja Willem:

Hoi fietsers.
    Gefeliciteerd van af deze kant vanavond proosten we op jullie.
    Neem maar een lekker flesje van ons doen hoor.
    Weer een mooie dag gehad met ook weer en leuke overnachting dat is toch geweldig .
    NU op weg naar de middelandse zee gaat wel hard nu hoor.
    Dus genieten maar weer.
    De groetjes weer van de nieuwe haven en een d kuuuus

• 07 Juni 2009 - 09:07

Bert En Marty:

Heey Jarige!!!!

Vanuit Gouda van harte gefeliciteerd. Wij proosten wel op je verjaardag! Neem er zelf ook één...of twee....of drie...Niet teveel want je moet er morgen weer op uit.Hier gaat het naar de omstandigheden redelijk. Nog veel fietsplezier en veel zon in plaats van regen.
    Groeten van ons.

• 07 Juni 2009 - 16:18

Marrie En Jan:

met de telefoon kregen wij geen contact dus dan maar op deze manier, Ton en els van harte gefeliciteerd met Ton zijn 49e verjaardag en op naar de 50.
    Zo te lezen gaat het nog steeds goed met jullie en de reis nog even en dan zit het er weer op. Groeten uit een nat nederland.