Halfkoers - Reisverslag uit Beaune, Frankrijk van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu Halfkoers - Reisverslag uit Beaune, Frankrijk van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

Halfkoers

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

30 Mei 2009 | Frankrijk, Beaune

Hallo Allemaal

Het is alleen al leuk om de stukjes te schrijven en al jullie reacties te lezen.
Het fietsen opzich was vandaag een makkie,al is 110 km.wel ergver hoor! Ton had zich 10km verrekend.maar omdat het vandaag zaterdag is hadden we gister via internet al een hotel geboekt in Beaune omdat zaterdag altijd moeilijk is een slaapplekje te vinden
Gisteravond hadden we weer een heel leuk oud poortgebouwhuis van een kasteel als onderkomen.Wl leuk opgeknapt net alsof je in de middeleeuwen was.
Nu gaan we Baeune onveilig maken ,eten, en drinken.
Morgen begint de tocht door de wijngaarden,kijken kijken en niet of mischien een proeven.

Groetjes Els en Ton

• 30 Mei 2009 - 17:30

Anja Willem:

Hoi.
    Oke halfweg die ton de TOM TOM.
    Geinig al die verschilende
    slaapoptrekjes nachtrust heel belangrijk anders zit je de andere morgen achterstevore op je fiets.
    Nu Baeune onveilig maken is
    wel aan jullie toevertrouwd
    Morgen veel plezier en alvast proost.
    Aan deze kant drinke we er ook eentje tweetje ddddd
    op ton en els .
    DEEEE gr weer a e w

• 30 Mei 2009 - 21:04

Carolien:

hey ouders
    hier in nederland is het ook prachtig weer lekker zonnetje en lekker windeje! vandaag hadde we op de plas een water gevecht tussen de jongens en de meide was erg leuk! en s'avonds een bbq ook erg lekker van de liddel!
    pap je moet staat die tom tom wel van je aan? haha veel plezier nog met al die wijn!
    xxx

• 31 Mei 2009 - 22:35

Corrie:

Hey lui, wat leuk om jullie te lezen, en Els, pasta gegeten?????
    Wij zijn ook net terug uit Albufeira en hebben de ultieme test doorstaan. Elkaars hebbelijke en onhebbelijkheden verdragen en geaccepteerd. Heel veel fietsplezier, bij thuiskomst fiets je een keer naar Haastrecht om met Leon en mij een flesje open te trekken, toch?? Dikke kus van ons, Corrie en Leon

• 12 Juni 2009 - 23:45

Willem:

hallo sportievelingen, grappig om hier jullie vorderingen te kunnen volgen. Eergisteren biljartvergadering gehad. Ton, volgend jaar weer, samen met Henny nu en met evenveel plezier.