Bourgone - Reisverslag uit Langres, Frankrijk van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu Bourgone - Reisverslag uit Langres, Frankrijk van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

Bourgone

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

29 Mei 2009 | Frankrijk, Langres

Na ons laatste bericht moesten we alleen nog even 4 km naar ons B&B fietsen. Alleen een beetje jammer dat het 2,5 km klimmen was en die helling was 10% toen smaakte het koude biertje welke we aangeboden kregen erg lekker. Gisteren hebben we 101 km gefietst door veel kleine dorpjes zonder bakker/winkels dus zeker geen internet. We hebben overnacht in Mandres la Cote, ook een klein dorpje, in verbouwde boerderij waar moeders ook voor ons kookte. Over het eten hier, Els heeft al Pizza en zelfs spaghetti gegeten, goed hè. Gisteren onderweg in een dorpsrestaurantje konden we kiezen uit het dagmenu of het dagmenu en dat was , ach Flappie met puree en onze bordjes gingen leeg, als je maar honger hebt. We hebben nu in Langres geluncht en gaan verder langs een kanaal richting Baune. Oh ja, ook hier kan ik geen foto,s plaatsen want alle ingangen van deze computer zijn afgesloten, sorry.
groetjes,

Els en Ton

PS Carolien gefeliciteerd met je bootje varen examen.

• 29 Mei 2009 - 15:17

T.colada..:

Hee Ton,ik hoorde dat je de reis op internet zou zetten,helemaal top joh..ik neem echt mn petje voor jullie af,zo op de fiets naar spanje..Genieten jullie er maar lekker van..Heel veel plezier en een hele goede reis..doeidoei

• 29 Mei 2009 - 15:20

Anja Willem:

Hallo daar zijn jullie weer.
    Een beetje klimmen Ton weet je wel hoe goed dat voor Els is heel goed dus.
    Volgens mij goed op koers
    lijkt me geweldig zulke kleine dorpjes.
    Of de tijd stil heeft gestaan het eten is wel heel bezonder pizza en spaghetti.Dus ach een klimmetje kan geen kwaad.
    Het weer is hier prima straks even een biertje bij gewoon gouds lijk me een goed idee.
    DE groetjes weer maak er weer wat mooi"s van.
    doeeeeee.w en a.

• 29 Mei 2009 - 17:01

Cock Attebal:

hoe gaat het nu ik zit lhou vol dan komt het goedekker aan een biertje.

• 29 Mei 2009 - 21:33

Ben En Jettie:

Hallo Els en Ton,

Super om jullie zo te kunnen volgen.
    Gaat goed he, wat zijn jullie al een eind op streek.
    Zijn al die uren zweten bij Sport City toch niet voor niets geweest.
    Echt heel sportief van jullie hoor, wij doen het jullie niet na.
    Nog heel veel fietsplezier en hopelijk zijn de weergoden jullie goed gezind.

Groetjes Ben en Jettie