Riga - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu Riga - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

Riga

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

21 Mei 2018 | Nederland, Gouda

Hallo volgers

Wij zijn blij dat we weer een nieuwe reis kunnen gaan maken.
Vanmorgen vroeg op en om half zeven zaten we in de auto naar Schiphol. Wij stonden als eerste in de rij om in te chekken. Dat was maar goed ook want er kwam een hele bus ouderen aan om in te chekken voor een rondreis. Eer de balie open ging stond er een aardige lange rij. Bleek het voor 3 vluchten tegelijk te zijn. Afijn de fietsen af gegeven en op naar de koffie. Op naar de gate, de B pier. En nog nooit mee gemaakt met de bus naar het vliegtuig. Afijn met een half uur vertraging waren we hier om twee uur. Het is hier 1uur later als in Nederland. Om drie uur zaten we al op de fiets voor ons tochtje naar de stad. Ons hotel was snel gevonden, inchecken en de fietsen naar binnen. De vriendelijke dikke dame wees ons de weg naar de personeels lift. Beetje klein maar ach, er konen 3 personen in of 235kilo. Bagage er in en wij er in maar ....hij deed het niet. Ze had een heel verhaal maar wij snapte er niets van. Dus kwam de dame ook in de lift staan om het voor te doen. Nu de deuren gingen dicht maar daar bleef het bij. Een beetje benauwd. De dame ging bellen voor hulp. Zij zweette nog erger dan ik. Afijn na een minuutje of vijf lukte het Ton om de deur open te krijgen en kregen we weer lucht.
De trap toch maar opgelopen met alle bagage.
Daarna de stad in geweest voor een hapje en een drankje. Nu nog een afzakkertje en dan vroeg slapen. Het blijft vermoeiend zo’n reisdag.
Morgen weer fris en fruitig en dan onze eerste fietsdag.

Tot morgen
Ton en Els

• 21 Mei 2018 - 20:07

Ina:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn.
    Voor nu slaap lekker en heel veel fiets plezier voor morgen.

• 22 Mei 2018 - 08:03

A.v.K.-V.:

Hallo Els en Ton
    fijn dat jullie weer samen een fietsvakantie gaan doen . GEWELDIG!!!!!
    ik wens jullie een goede start en een fijne vakantie waarin jullie weer veel moois beleven en
    alles goed gaat
    doei groetjes van Tante Annie

• 22 Mei 2018 - 17:05

Corrie:

Nou wij zijn ook blij met jullie nieuwe reis hoor,
    Kunnen we tenminste weer meegenieten. Haha wij stonden vorig jaar in Nijmegen ook met z’n vieren plus bagage en dikke winterjassen in een lift, dan wordt het echt snel benauwd, pfffff
    Heel veel fietsplezier en denk eraan, nooooiit met dikke dames in een lift.