Heerlijk gefietst - Reisverslag uit Patras, Griekenland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu Heerlijk gefietst - Reisverslag uit Patras, Griekenland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

Heerlijk gefietst

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

24 Mei 2017 | Griekenland, Patras

Hallo volgers

Na een goede nachtrust(10uur geslapen) en nadat het onweer uit de lucht was kwam er weer meer zuurstof in de atmosfeer en kreeg ik ook weer meer lucht binnen. Een goede koude kamer doet dan ook wel wonderen. Na een uitgebreid ontbijt zaten we om half tien op de fiets.
Vandaag zouden we de bergen weer uit gaan. Maar eerst weer naar 800 meter 600 meter 800 meter en 885 meter en dat nog een paar keer. Maar de benen en de longen deden het veel beter dan gisteren, we hebben van de tocht genoten.boven op een berg nog lekker geluncht. De eigenaresse sprak vloeiend Grieks maar we kwamen er uit. Keftedakia, een soort gehaktballetjes, Ton met patat en ik met brood. Als toetje kregen we van de gastvrouw een cake met kokos en veel honing, lekker hoor.
Toen nog over een puist heen en daarna de afdaling. Lekker hoor keihard naar beneden met een topsnelheid van ruim 57km p/u, hier en daar af geremd om dat we weer iets omhoog gingen maar op een paar stukjes na viel het mee.
Na 65 km. Waren we weer op zee nieveau. Toen nog een stuk langs de kust op zoek naar een hotel. Die hebben we gevonden midden in de stad Patras. Nu vanavond weer een beloning nuttigen en morgen weer bootje varen.
Vandaag heel de dag droog vanmorgen 18 graden oplopend tot hier in de stad tot 29 graden.
Heel in de verte hoor je wel weer onweer maar dat is in de bergen.
Tot morgen
Ton en Els

• 24 Mei 2017 - 18:34

A.v.K.-V.:

Hallo Els en Ton
    Fijn te horen dat jullie vandaag een fijne dag hadden en ervan genoten hebben, zo zie je een goede nachtrust kan wonderen doen
    en nu morgen schuitje varen theetje drinken en zo naar de overkant
    succes morgen doei A.v.K.-V.