Beetje jammer - Reisverslag uit Nidri, Griekenland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu Beetje jammer - Reisverslag uit Nidri, Griekenland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

Beetje jammer

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

16 Mei 2017 | Griekenland, Nidri

Hallo volgers.

Wat een pech vandaag.
Gisteravond gezellig gegeten met Dirk en zijn vrouw. Vanmorgen hoefde we ons niet te haasten omdat de veerboot pas om half twaalf zou vertrekken. Nu waren we rond tien uur toch wel klaar dus het dorp nog maar een keer door en tegenover de veerboot maar een bakje koffie gedaan. Het was wel vreemd dat ook het loket gesloten was maar ook van de boot ernaast was dat zo. Afijn kwart over elf nog niemand toch maar eens op de boot zelf kijken en toen hoorde we het,een staking voorminstens twee dagen. Wij netjes dank u wel gezegd en weg gegaan!.maar nu,
We zijn langs andere boten gegaan die dag tochten doen om te kijken of daar iets te regelen was. Uit eindelijk een gevonden die morgen ochtend om tien uur vertrekt en ons dan afzet op Kefalonia. Niet leuk maar beter iets dan niets.
Wij maar terug naar het hotel en gevraagd of ze nog een kamer hadden voor vannacht en dat was geen probleem.
Gingen we vanmiddag wandelen naar de waterval hier dicht in de buurt,klein uurtje lopen. Was wel leuk om te zien vooral het laatste stuk. Maar al die tijd regende het niet veel je werd er niet echt nat van. Tot dat we een kwartier gelopen hadden, er kwamen grote druppels. Ton wilde schuilen maar op een gegeven moment ging de boom door regenen en kun je net zo goed gaan lopen. De meeste regen valt er toch naast. Afijn we kwamen als verzopen katten aan in het hotel. Maar na een lekker warme douche ben je snel weer opgeknapt.
Vanavond dan maar weer eten met Dirk. En morgen ochtend vroeg op om de boot te nemen.

Groetjes.
Ton en Els

Ps het regent nog steeds

• 16 Mei 2017 - 17:24

A.v.K.-V.:

Hallo Els en Ton ,
    Dat was dus wel een pechdag vandaag en dan nog die regen terwijl wij hier nu 25 graden hebben
    maar niet getreurd hoor en ik hoop dat het morgen allemaal beter verloopt
    dus morgen goede vaart en ik zal aan jullie denken als ik morgen met een groep gehandicapte mee gaat
    met de boot naar avifauna , wel heel wat anders he!!!!
    doei groetjes A.v.K-V

• 16 Mei 2017 - 18:30

Corrie Nobel:

Nou dat is zeker pech, dus dat gebeurt daar toch ook, zo'n bui die eigenlijk veel te lang duurt.
    Nou maar hopen dat niet alle bote mee gaan staken. Moet je nu de resterende dagen extra kilometers fietsen om weer in te halen?

• 16 Mei 2017 - 23:35

Joke:

Wij zitten dus in Newyork ook druk bus in bus uit je weet daar word je moeier van als fietsen en ja ook hier 25 graden groetjes ook van Frans