Tunnel - Reisverslag uit Nidri, Griekenland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu Tunnel - Reisverslag uit Nidri, Griekenland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

Tunnel

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

15 Mei 2017 | Griekenland, Nidri

Hallo volgers

Vanmorgen een vorstelijk ontbijtg gehad in ons Grieks hotel er werd zelfs een omelet gebakken. Om tien uur zaten we op de fiets.
Na tien kilometer kwamen we bij een tunnel waar we niet door heen mochten fietsen maar ergens in een camera moesten zwaaien en dan zouden we gehaald worden door een busje. Afijn wij vlak voor de tunnel kijken naar een camera nergens maar wel een werkbus die ging onsbrengen. Fietsen achterin wij voor in en hup door de tunnel.nu was het een tunnel van 2500 meter maar in menig ander land heb ik hem moeten fietsen.
Hierna weer door,het fietste heerlijk omdat hetnagenoeg plat was. Over een dijk naar lefkas stad, daar even site seeing en toen weer verderlangs de kust naar Nidri. Daar hebben we vanavond afgesproken met een ex collega van Ton die hier op vakantie is. We waren hier om drie uur en had ik heerlijk de tijd om een paar baantjes te zwemmen en nu zitten we een uurtje in de zon (net echt vakantie).
Morgen gaan we weer verder met als eerste naar de pont voor een overtocht van bijna twee uur naar
Kefalonia.

Tot morgen.

Els

• 15 Mei 2017 - 16:22

Corrie Nobel:

Heyyyyy Lefkas ken in wel, daarhebben we twee keer in de haven gelegen met een zeilboot. Prachtig daar. Midden op het plein in de stad is het restaurant van Theo, een lieve Griekse meneer, en wij hebben hem geleerd hoe hij z'n plantjes moest dompelen, want hij moest iedere keer nieuwe plantjes kopen. En uitgebloeide bloemetjes eruit halen. We kregen als dank met z'n achten een enorme schaal met aardbeien en slagroom en acht vorkjes, konden we met z'n allen prikken, heerlijk! Veel plezier daar. Het wordt denk ik nog wel wat minder vlak hoor!

• 15 Mei 2017 - 18:14

Carolien:

Die tunnel niet mogen door fietsen vond je vast niet heel erg mam...
    Een dag niet klimmen, een zwembad... het begint bijna op vakantie te lijken

• 15 Mei 2017 - 19:26

A.v.Kersbergen-Vianen:

Hallo Els en Ton
    Ik heb inmiddels begrepen dat jullie er weer op uit getrokken zijn op de fiets ,heel dapper maar ook heel
    leuk en hoop dat jullie er weer van gaan genieten en dat alles goed verloopt.
    maar jullie eerste dagen zijn al goed he en bedankt voor de mooie foto's
    geniet ervan
    doei groetjes van A.v.K.-V

• 16 Mei 2017 - 15:52

Joke Drost:

Wat leuk allemaal, veel plezier.
    Ik geloof dat wij morgen eindelijk de verwarming af kunnen zetten want het wordt 29 graden!