Schitterend - Reisverslag uit Mítikas, Griekenland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu Schitterend - Reisverslag uit Mítikas, Griekenland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

Schitterend

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

14 Mei 2017 | Griekenland, Mítikas

Hallo volgers

Gisteravond heerlijk gegeten en gedronken in een leuk restaurant aan het strand bij ruim 20 graden Wel vroeg naar bed, we waren een beetje moe.
Vanmorgen dus bijtijds wakker en na het ontbijt op pad.
De zon scheen al lekker en het eerste uur was het alleen maar klimmen,soms stijl maar ook lekker vals plat ( vind ik altijd heerlijk,gewoon rond trappen zonder denken) wat een mooie uitzichten hebben we gehad, van vlak bij zee tot boven op de heuvels. De meeste tijd gaat het over smalle weggetjes van dorp naar dorp met de mooist stranden en baaitjes heel af en toe moeten we over de hoofdweg maar die is wel door de EU met 4,75 miljoen betaald dus dat mag wel.
Het is ook vandaag rond de 35 graden en dat is zwaar. We hebben de man onderweg meer dan twee liter gedronken maar we zitten nu het vocht en het zout aan te vullen omdat we nog niet naar de wc hoeven. Maar in de loop van de avond komt dat wel goed. We zitten nu in een hotelletje wat wel open was maar geen andere gasten. ( de bedden moesten nog opgemaakt worden) Joke we hadden wel een de ja vu, wij vroegen om een biertje en.....hij ging op zijn motor naar de winkel.
Zo even lekker douchen en dan even naar het dorp.

Groetjes
De fietsers.

• 14 Mei 2017 - 17:53

Joke:

Toch wel genoeg meegenomen hè anders moet hij weer terug.
    Veel plezier verder heb waarschijnlijk weinig WiFi op zee.
    Dus veel plezier en Ton je mist hier wel het kampioenschap mooie beelden
    Maar heb je vast wel wat van gezien

Groetjes Frans en Joke

• 14 Mei 2017 - 18:33