Rome bereikt - Reisverslag uit Rome, Italië van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu Rome bereikt - Reisverslag uit Rome, Italië van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

Rome bereikt

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

09 Juni 2016 | Italië, Rome

Hallo volgers

Dat was schrikken vanmorgen om 7 uur. Harde regen en onweer niet te geloven. Afijn we hadden nog twee uur voor we weg zouden fietsen. Dus ontbijten en alles inpakken maar het onweerde nog steeds. Wat te doen. Nu gewoon gaan, we zijn tenslotte Nederlanders. De hotel baas vond ons een beetje vreemd maar ach. Jemig wat een regen en onweer. Wat wel lachen was... Op een gegeven moment kwam het water uit de put inplaats van erin. Dan krijg je van die beekjes op straat van ruim een meter breed. Nu dan weet je al dat ergens het laagste punt is. Nu dat hebben we gevonden. De auto's reden heel heel rustig door een plas van 100 meter. Afijn even gekeken hoe de auto's het deden en toen wij. De automobilisten hebben gekeken hoe twee fietsers dat gingen doen. Nu gewoon recht door het midden en blijven trappen en met een grote grijns naar de andere kant. De tassen hebben alles droog gehouden en wij waren toch al nat. Een half uurtje later was het eindelijk droog.
Wij kwamen steeds dichter bij het centrum van Rome. Dat kunnen we ook weer van mijn bucketlijst af strepen. De Sint Pieter bereikt. Wat een mensen daar ... Foto'S genomen en dan op zoek baar een hotel. De eerste drie zaten zo genaamd vol. Je snapt het niet we zien er heel verzorgd uit. Nu zitten we in een ****hotel vlak bij de Trevie fontijnen best nog wel voor een redelijke prijs.
Bijna zijn we helemaal opgedroogd en dan gaan we Rome in. Te voet dat wel.
Groetjes Ton en Els

• 09 Juni 2016 - 15:09

Ina:

Ik zie die gezichten van de automobilisten helemaal voor me.
    Die grijns van op jullie gezichten trouwens ook.
    Plassen blijven nou eenmaal erg leuk,toch Els?
    Geniet nog even lekker van Rome. Voor je het weet zit de vakantie er weer op.
    Groetjes Ina

• 09 Juni 2016 - 15:13

Cisca Van Der Star:

Mijn hoed, pet en als ik het zou hebben ook mijn sjaal af!! Geweldig hoor!

• 09 Juni 2016 - 15:35

Joke:

Goed gedaan en heerlijk zo'n groote plas toch
    De kinderjaren herleven weer wel fijn dat je spullen dan droog blijven
    Geniet er nog even van
    Groetjes

• 09 Juni 2016 - 17:11

Carolien:

Proost! Op het bekijken van Rome. Geniet er nog even van dan zie ik jullie volgende week vrijdag weer!

• 09 Juni 2016 - 21:27

A.v.K.-V.:

Hoi Els en Ton,
    Gefeliciteerd en fijn dat jullie in Rome aan zijn gekomen.
    Geweldig gedaan en ik hoop dat jullie nog een paar dagen mooi weer krijgen nu jullie in Rome zijn
    en jullie van al het moois daar kunnen genieten
    en wens jullie fijne dagen daar toe en een goede terugreis
    groetjes van
    A.v.K.-V.

• 10 Juni 2016 - 01:10

Willem De Bruijn:

en ik maar denken dat het altijd mooi weer was in Italie, mooi niet dus, weer iets dat ik van mijn lijst af kan schrijven, ondertussen in Gouda de hele week buitje 's nachts en overdag tussen de 22 en 28 graden, ik klaag niet, ben alleen diverse keren wat eerder weggegaan van werk/ La Balkonia is heerlijk op dit moment

buiten al dit om, respect voor weer een mooie reis door jullie gemaakt, ik zie jullie wel op de haring dag