Mooie rit - Reisverslag uit Soriano nel Cimino, Italië van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu Mooie rit - Reisverslag uit Soriano nel Cimino, Italië van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

Mooie rit

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

07 Juni 2016 | Italië, Soriano nel Cimino

Hallo volgers

Na een iets latere start dan anders gingen we op weg met een stralende blauwe lucht en een mooi zonnetje. Het ging dan wel gelijk lekker omhoog ook. Gisteravond waren we nog met de finiculaire ,kabelbaan, omhoog geweest naar de alt stad maar nu mochten we de volgende hobbel gewoon omhoog fietsen. Soms stijl soms minder stijl maar wat een mooie uitzichten heb je dan. Deze hobbel ging zelfs hoger dan de altstad en dan kan je een berg dorp van boven af fotograveren. Nu wie doet dat nu niet tijdens zijn vakantie. Ook mochten we weer keihard naar beneden alleen weet je dan dat je ook weer omhoog moet. Vandaag hebben we veel van die berg dorpjes gezien en dat is altijd leuk. Het waren best rustige weggetjes waar we overheen fietste. Soms zie je van die berg dorpjes met zo'n kasteeltje in de verte. Nu daar zitten we nu. Dan denk je dat het dorp langs de door gaande weg ligt maar nee, het dorpje ligt gewoon nog stijl omhoog. Klauter de klauter. Ons hotel/appartement is echt te gek een pareltje en zeker voor deze prijs. Gister op booking.com was hij eens zo duur, het zal wel goed zijn.
Als de avond onweersbui weer weg is gaan we het dorpje maar weer eens bekijken en Ton zijn verjaardag vieren.
Groetjes en tot morgen

• 07 Juni 2016 - 18:46

Joke:

Ziet er allemaal mooi uit maar ben niet jaloers met al die bergen.
    Einddoel bijna in zicht.
    Paar dagen in Rome?
    Nog een fijn verjaardagavondje niet dronken worden hè

• 07 Juni 2016 - 19:01

A.v.K.-V.:

hallo Els en Ton,
    Ton allereerst van harte gefeliciteerd want ik begrijp dat je jarig bent.
    En dan zo'n mooie rit beter kan je toch niet wensen he?
    maak er een gezellige avond van.
    ik heb de foto's bekeken en zien er mooi uit,zelfs een lekker bedje
    geniet ervan.
    doei voor morgen en een goede rit
    gr A.v.K.-V.

• 07 Juni 2016 - 19:37

Corrie En Leon.:

Wat prachtig ziet dat eruit! Lijkt wel een prinsessenkamer van Sissi!
    Geniet van je welverdiende biertje en van je verjaardag! Van harte.
    De dorpjes en stadjes daar zijn prachtig, de wijn en de olijven heerlijk, laat het je smaken. Geniet ervan. Dikke kus van ons!