WIND mee - Reisverslag uit Liepāja, Letland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu WIND mee - Reisverslag uit Liepāja, Letland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

WIND mee

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

31 Mei 2015 | Letland, Liepāja

Hallo volgers
Vanmorgen een goed ontbijt gehad bij de oude molen en weer fris op stap. Zonnetje er bij. En dat moet wel gezegd worden wat een schitterend fietsland is dit stuk van Litouwen . Langs leuke drukke kustplaatsjes en schitterende natuur. Een fietspad zo glad een pareltje ( wel met EU subsidie) en ook naast ons fietspad een Eland. Wij stoppen en foto's nemen. Ik kon er tot 1,5 meter bij komen, schiterend gewoon. Wij zijn precies 24 uur in Litouwen geweest en toen kwam de grens met Letland. Nu er staat een bord maar dat is dan ook alles.
De weg was ook gelijk een stuk hobbeliger maar je kan niet alles hebben. De natuur is hier ook erg mooi maar vooral plat, heel erg plat. Het was een rechte weg en wij hadden wind mee. Heel veel wind mee, windkracht 4 5 vol in de rug. Nu dan kan je zonder veel trappen 24 of 25 km rijden. Dus is ons plan voor vanavond gewijzigd en hebben vanmiddag vanaf de grens nog 59 km gereden. En om vijf uur hadden we een hotel. Midden in het centrum van Liepaja . De laatste dagen wordt een makkie ,qua km dan.
Groetjes van uit de bar
Els en Ton

• 31 Mei 2015 - 17:43

Annie V.K-V:

Hallo Els en Ton
    Zo ik ben weer terug hoor van een weekje beiersche woud en heb het ook naar mijn zin gehad.
    En toen ik terug kwam heb ik genoten van jullie reisverslagen.
    Het is leuk om te lezen en fijn te horen dat jullie het zo naar je zin heb en het goed gaat,
    en ook vandaag weer een leuk verslag,en denk erom niet te lang in de bar blijven zitten want dan gaat het in je benen zitten,en kan je er morgen niet tegenaan
    dus eet smakelijk en een goede voortzetting van de fietstocht
    doei groetjes van A.v.K-V

• 31 Mei 2015 - 20:20

Peter Van Zetten:

Hoi Ton en Els.
    Wat een mooie verhalen. Wrl een hele andere tocht dan de vorige tochten, maar dat was dan ook de bedoeling.
    Wij reizen di af naar de Alp. We hebben er zin in. Het wordt vast weer een indrukwekkende dag met al die sndere bijna 5000 deelnemers verdeeld ovet twee dagen . Nog heel veel fietsplezier de laatste week en geniet van alles. Groetjes Peter

• 31 Mei 2015 - 21:01

Marrie En Jan:

Hallo Els en Ton,
    Als je voor de wind heeft dan moet je er gelijk maar van profiteren zodat je rustig naar de finish kan rijden.
    Nog een paar dagen en dan mag je weer afkicken. Wij zijn klaar met de verbouwing en al het stof opgeruimd en we kunnen weer heerlijk thuis douchen.