Mooi weer - Reisverslag uit Zelenogradsk, Rusland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu Mooi weer - Reisverslag uit Zelenogradsk, Rusland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

Mooi weer

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

29 Mei 2015 | Rusland, Zelenogradsk

Hallo volgers
Vanmorgen na een iets verlaat ontbijt gingen we om half tien door de grote drukke stad op weg. Het advies was om over de stoep te gaan( beetje tegen mijn principes ) maar dat was wel nodig. Dwars door het centrum en toen nog 7 km voor we de stad uit waren. Best leuk hoor fietsen in zo' n stad. We zijn nog even gestopt voor wat boodschappen. Nu dacht ik toch echt even dat ik in Canada was, jemig wat was die supermarkt groot. Maar alleen de hoog nodige dingen gekocht. Na de stad kwamen we al snel weer op heerlijke rustige wegen en het is hier echt schitterend mooi. En geloof het of niet, de Russen houden nog rekening met fietsers ook. Ik weet alleen niet wie hier wie bekijkt. Vanmiddag gepicknickt en om een uur of vijf kwamen we in dit stadje aan. We hebben nu een hotelkamer met zeezicht. Alleen zitten we nu in het restaurant wat te drinken maar in de zaal hiernaast begint een Russisch kinder feestje. Dat is een beetje gehorig.
Wat wel op valt is dat de Russen hier niet op de Russen lijken die wij in vakantielanden tegen komen. De meeste zijn best behulpzaam. Mijn Russisch wordt al beter. ( echt niet)
Nog een kleine voetnoot. We hebben vandaag 90 km gefiets maar dat had ook in 40 km gekund. Maar dat was allemaal langs de snelweg.en daar had ik echt geen zin in.
Groetjes vanuit de zonnige Oostzee kust
Els en Ton

• 29 Mei 2015 - 19:07

Joke:

Fijn dat het allemaal zo lekker gaat
    Mooi weer en s'avonds eten en een drankje wat wil je nog meer
    Wij genieten van onze aardbeien
    Groetjes en nog veel meer mooi weer

• 29 Mei 2015 - 22:09

Corrie Nobel:

Mooie foto is dat, met een kerkje op de achtergrond. Moesten jullie over de stoep vanwege grote verkeersdrukte of zo? Das wel jammer, en een behoorlijk grote stad als je zover moet fietsen eer je eruit bent. Pfffffff
    Groetjes.