beetje nat - Reisverslag uit O Carballiño, Spanje van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu beetje nat - Reisverslag uit O Carballiño, Spanje van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

beetje nat

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

29 Mei 2013 | Spanje, O Carballiño

Hallo allemaal
Gisteren een gezellig hotel met allemaal oude mensen, die het heel gezellig hadden. Altijd beter als een leeg hotel. Toen wij terug kwamen van onze avondwandeling waren ze gezellig aan het dansen, ik mocht ook mee doen, altijd leuk!. Alleen toen we vanmorgen wakker werden was het minder leuk. Het regende, en dit was een van die dagen dat het helemaal niet droog werd, alleen natuurlijk toen wij om vijf uur bij ons volgende hotel((dit keer een pension) aankwamen. Dus we hebben de hele dag in volle regen uitrusting gereden. Dan heb je ook nog een paar aardige klimmetjes , ook een tot 1000 meter. Dan krijg je het warm en dan gaat zo’n regenpak werken als een soort sauna. Op het laatst heb je het idee dat je gekookt wordt in dat pak. Alles klef van binnen en van buiten. Dan moet je toch wel helemaal geschuffeld zijn als je dan ook nog zegt NU IK HEB WEL LEKKER GEFIETST JAMMER DAT WE WEINIG VAN DE OMGEVING HEBBEN KUNNEN ZIEN. Maar dat is wel wat ik wil zeggen. Zeker nu ik lekker warm gedoucht heb en droge kleren aan. Zo nog een lekker borreltje en dan ben je de kou en regen snel vergeten.
Santiago wij komen er aan (morgen geven ze weer beter/droog weer op.
De pelgrims
PS: Vanwege de weersomstandigheden vandaag geen foto’s.
PS PS: Nu we dit plaatsen schijnt de zon weer.

• 29 Mei 2013 - 23:45

Anja En Willem:

Hoi Pelgrims,
    Je hebt toch altijd mensen die geluk hebben stuit je zomaar op een hotel
    vol met 70 plussers en wordt je ook nog ten dans gevraagd en Ton kijkt niet
    zo krap gezellie hoor knul ze kennen je toch niet.
    Getver wat jammer dat het vandaag met het weer niet opschoot ja kan me eigen er wat bij
    voorstellen dat deze dag een gemiste kans is voor de mooie omgeving.
    PS: even geen foto.s
    Jullie genieten nu lekker van een borrel met in gedachte op weg naar Santiago wat heerlijk toch
    Morgen weer een mooie (droge) dag gewenst......DOEGGIES van ons XX
    "Doe ook even een PS van de winterschilder na 20 L witsel hebben misbruikt komt er vrijdag een echte
    schilder puin ruimen!!!!!!!!!!