Heftig - Reisverslag uit Setenil de las Bodegas, Spanje van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu Heftig - Reisverslag uit Setenil de las Bodegas, Spanje van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

Heftig

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

09 Mei 2013 | Spanje, Setenil de las Bodegas

Hallo allemaal,

Vanmorgen om 09.30 vertrokken uit El Burgo om de hoogste berg van deze reis te bedwingen. Dat is aardig gelukt maar het duurde ff en kostte veel zweetdruppels. Daarna Ronda bezocht, een historisch stadje waar heel veel toeristen komen. Daar wat gegeten en toen weer op weg voor de volgende heuvels/dorpjes.
Het ging wel aardig tot we hier in Setenil kwamen, we zouden nog een stadje verder gaan. Echter klopte de route aanwijzing in het boekje niet helemaal, twee keer gingen we verkeerd. De derde keer ging wel goed, als ze schrijven links af en stijl omhoog en het is rechtsaf??? Al met al heel wat tijd verloren gegaan en door de warmte en het gezoek waren we het zo zat dat we hier een hotel hebben genomen. Morgen gaan we dan maar weer met frisse moed verder. Dan krijgen we na 14 km een via verde ( fietspad op een oude spoorlijn) van 40 km met wel 20 tunnels. Dat schiet dan wel weer lekker op en kunnen we niet verkeerd rijden.

Groetjes,

Els en Ton

• 09 Mei 2013 - 22:04

Cisca Van Der Star:

In Ronda ook de mooie boogbrug en de arena gezien? Inderdaad vel toeristen maar het is wel een stadje om gezien te moeten hebben.
    Sterkte met de volgende route.
    Dag