net niet vlak - Reisverslag uit Montblanc, Spanje van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu net niet vlak - Reisverslag uit Montblanc, Spanje van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

net niet vlak

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

02 Mei 2011 | Spanje, Montblanc

Hallo allemaal,

Zit nu achter de pc van een heel aardige pensionbaas, beetje wennen aan de spaanse toestsenbordindeling.
Ik kan hier dus vandaag ook geen foto´s plaatsen, komt de volgende keer wel weer.
We zijn nu dus in Montblanc na een tochtje over twee ¨heuveltjes¨ van 600 en 700 meter hoog. Het laatste stuk was gelukkig weer kei hard naar beneden. Vanmorgen was het weer niet zo, bewolkt en een beetje frisjes (13 gr) maar na de eerste beklimming brak de zon door en was het weer lekker warm, zweten dus bij de volgende beklimming. Morgen eerst op zoek naar een fietsreparateur want van Els haar fiets is er een spaak gebroken in het achterwiel. In deze wereldstad zit wel een motor/fietsen zaak maar die man sprak goed Spaans en ik begreep eruit dat de monteur er pas Manjana middag aanwezig is en ik heb er niet veel vertrouwen in dat ze de juiste spaak hebben.
We gaan zo maar weer eens wat te drinken en eten zien te vinden, geen probleem want ik heb al zat kroegjes en eethuisjes gezien, en dan weer vroeg naar bed en morgen weer fris en fruitig op naar de volgende etappe.

groetjes,

Ton en Els

• 02 Mei 2011 - 20:29

Anja :

Een klein pechje voor Els ja en manjana kan daar een dag duuren.
    De temperatuur is prima toch om te starten en dan omhoog naar het zonnetje klimmen .
    We kijken weer uit naar de foto.s en het verslag weer en mooie dag voor jullie daar doeggies Willem en Anja

• 02 Mei 2011 - 21:05

Corrie:

benieuwd hoe manjana eruitziet in het spaans. sterkte met de siësta erbij. zo kan het wel eens de manjana the day after worden, ha. maar dan valt er nog genoeg te beleven toch????