weer geklommen - Reisverslag uit Manresa, Spanje van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu weer geklommen - Reisverslag uit Manresa, Spanje van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

weer geklommen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

01 Mei 2011 | Spanje, Manresa

Hallo allemaal,

Vandaag na een kleine afdaling weer gelommen naar 820m, toen 20km lang lekker naar beneden fietsen. Beetje jammer datwe toen weer omhoog moesten naar 917m maar als beloning bijna 40km bijna alleen maar dalen. Alleen jammer dat bij een snelheid van 50 km ik gebeld werd door de alarmcentrale die toch horen te weten dat ik niet gebeld hoort te worden.
Onderweg genoten van de mooie uitzichten en gelukkig werd het weer ook steeds beter, het is nu nog zonnig en een graadje of 24.
We zitten nu in een vrij luxe hotel en gaan zo maar eens downtown om een drankje en een hapje te scoren, alleen jammer dat je pas vanaf een uur of 9 kan eten.
Morgen gaan we weer vrolijk verder en hoeven dan niet zo veel te klimmen, dat komt de rest van de week nog wel.

groetjes,

Els en Ton

• 01 Mei 2011 - 17:11

Carolien:

hoi pap en mam
    leuk om jullie eerste verhalen te lezen! ook mooie foto's!
    jan en ik hebben het "zware" weekend overleeft en zijn nu aan het bij komen!

veel fiets plezier nog!

x carolien

• 01 Mei 2011 - 18:06

Sary Aard:

Hola.
    Zo het gaat lekker met julli en ja ze eten daar laat he.
    wij hebben het weekend weer gehad t was gezelli.
    leuk julli weer te volgen .
    en mooie fotos al.

veel plezier !

• 01 Mei 2011 - 20:10

Anja :

Hoi luitjes zo zo jullie hebben alweer kuitenbijters achter de rug.
    ja lekker bijdehand van de alarmcentrale lullo,s.
    De foto,s zien er goed uit werkt wel goed zo he,
    Het laate eten is even wennen vooral als je weer vroeg op pad gaat.
    Voor morgen weer heel veel moois gr weer willem en anja.
    lees ook dat Jan en Carolien het heel zwaar hebben gehad...ach....de schatjes

• 02 Mei 2011 - 06:02

Willie Van Dijk:

ik wens jullie een hele fijn vakantie. En als je in de buurt van peniscola komt , en aan de kust een kasteel ziet.Daar hebben wij de trouwerij in juli . Veel plezier.

• 02 Mei 2011 - 08:01

Corrie:

Na een arbeidzaam weekend (verbouwen) eindelijk tijd om jullie even te volgen. Wordt een jaarlijks leuke traditie. Niet alleen leuk, maar ook knap, al dat klimmen en klauteren door bergen en dalen, geweldige foto's.
    Spanje ken ik helemaal niet, dus laat maar veel zien, mogelijk gaan ook wij dan eens die kant op. Heel veel plezier, goed weer, lol, lekker eten, goeie pinten (en rosé) en ook veel sterkte. Dikke kus van ons, Corrie en Leon.

• 02 Mei 2011 - 12:46

Joke :

Nou dat is een makkie he al die kilometers omlaag
    Hoop voor jullie dat het een beetje mooi weer blijft en veel fietsplezier en s'avonds netjes blijven en niet te veel aan de rose
    Groetjes Joke

• 03 Mei 2011 - 12:43

Andre:

Hallo Ton,
    Wel leuk dat je toch nog gebeld door de alarmcentrale, blijf je een beetje betrokken. Kansloos eigenlijk, Peter zou het toch overnemen. We houden je tocht hier een beetje en ik hoop dat het weer een beetje stabieler wordt bij jou. Nog veel plezier en geniet van de terrassen.
    Groeten,Andre