Wij zijn er !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu Wij zijn er !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

Wij zijn er !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

09 Juni 2010 | Hongarije, Boedapest

Hallo Allemaal

Ik zit nu in een hotel in Boedapest.Maar bijna had de Donau ons alsnog te pakken.Vanmorgen konden we niet verder meer. Uit ons overnachting hotel ging het voor 17 kilometer nog steeds net goed maar toen kwamen we weer bij een afgesloten weg. Goede raad was duur en we zijn eerst in dat stadje de info op wezen zoeken en daar kregen we drie optie"s te horen. no1 112km door de bergen ploeteren no.2 met de trein of no.3 over de doorgaande weg die nog als enige niet onder water stond maar dan wel 55 km langs de auto's die niet zo zacht rijden.
Nu jullie begrijpen natuurlijk wel dat het no.3 is geworden!!.Op zich viel het wel mee als je maar een beetje voorzichtig doet, de vrachtauto chauffeurs weten ook wel dat alles blank staat en dat je geen kant op kan.In ieder geval waren we vanmiddag om drie uur hier en via de info twee nachten geboekt in dit hotel en morgen gaan we de hele dag toerist spelen in deze hele mooie stad

Groetjes van de fietsers die er in totaal 1915 km. op hebben zitten

Ton Els Joke en Frans

• 09 Juni 2010 - 16:52

Mary:

Ha Joke,nou zo te zien ben je aardig afgevallen!Heb je nog zadelpijn gehad?Hoor de verhalen wel als je weer thuis ben.Tot gauw.Hart.gr. van ons allemaal.Doeiiiiiii !!

• 09 Juni 2010 - 18:00

Zeeg En Anneke:

Gefeliciteerd met het behalen van het eindddoel, weer een super prestatie geleverd.
    Ook natuurlijk de felicitaties voor jullie reisgenoten.
    Het was leuk om jullie te volgen, ook de foto's gaven een prima beeld van jullie bestemmingen en natuurlijk niet te vergeten van de plassen die voor de nodige omleidingen gezorgd hebben.
    Goede vlucht terug naar huis!!

• 09 Juni 2010 - 18:09

Corrie En Leon:

Gefeliciteerd met het behalen van jullie einddoel, Prachtig. Mooie foto's en geweldig om jullie te volgen zo. Als je thuiskomt is hier alles oranje gekleurd, er is geen stukkie normale straat meer. Ik dacht nog niet mee te doen aan de gekte maar vanmiddag bij thuiskomst had net de makelaar een bord in mijn tuin geplaatst, en wat denk je? ja hoor, ook oranje met een beetje blauw, de startkleuren. Ja je leest het goed, HOUSE FOR SALE. Wel een gek gevoel hoor, en ook weer spannend, dus zegt het voort!!! Fijne dagen nog en een goede vlucht naar huis. Ton, hou je fiets wel ff heel deze keer.
    Dikke kus, Corrie en Leon

• 09 Juni 2010 - 20:25

Sary En Aard :

hoi fijn julli zijn er.
    bedankt voor de mooie foto`s
    het was weer leuk om julli te volgen.
    en tot de laatstedag hadden julli last van het water.
    geniet nog van boedapest
    en een goeie vlucht terug.
    doeiiii

• 09 Juni 2010 - 20:50

Anja:

Hoi hoi Viertal.
    Gefeliciteerd met deze mooie tocht knap hoor petje af.
    Een element hebben jullie zeker gehad water heel veel water.
    Nu nog lekker genieten van Boedapest.
    Bedankt voor de mooie verhalen en foto"s een goede vlucht terug en Frans en Joke volgens mij zijn jullie heel leuke mensen.
    Gr tot op de borrel Willem en Anja

• 09 Juni 2010 - 21:24

Nel Hagoort:

Hoi Joke en Frans,
    Geweldig dat jullie dit hebben gedaan, maar ook hebben kunnen doen!!!
    Speel lekker touristje komende dagen en geniet van de rust voor je billen en benen,
    groetjes van ons !

• 10 Juni 2010 - 10:17

Tonny Kuijpers:

Hoi allemaal,

Nou proficiat een mooie prestatie.
    Geniet nog lekker van Boedapest en goede vlucht terug.
    Joke tot snel he!! Bakkie doen samen??
    Tonny

• 10 Juni 2010 - 14:08

Martijn:

Top hoor Pa en Ma!!!
    Veel plezier nog en we zien jullie op 14 juni waar een trotse en jarige kleinzoon op jullie wacht.

Groetjes,
    Martijn, Esther en Finn

• 10 Juni 2010 - 15:13

Willie:

Super dat jullie dit gedaan hebben .Ik heb alles nauwkeurig gevolg en vind het heel erg leuk dat ik jullie op deze manier heb kunnen volgen.Ook heb ik genoten van de prachtige foto,s . Alsof je er een beetje bij bent.
    Goede terug-reis en voor els ,tot maandag.
    Groetjes voor alle vier.

• 10 Juni 2010 - 16:44

Ria:

Tjee dit is wel heeeel erg goed !!! Dus van harte gefeliciteerd !!
    Probeer te genieten van deze dagen en let op eventuele afkick verschijnselen ;).

• 10 Juni 2010 - 20:45

Regina:

Hoi Joke en de rest
    Gefeliciteerd met het behalen van het eind doel.
    Wij zijn op de Noordkaap en hebben het koud
    Goede reis terug
    Regina en Kees

• 11 Juni 2010 - 17:28

Marrie En Jan:

Jullie hebben het toch maar weer gedaan een hele knappe prestatie.
    Nog een goede terugreis.
    Wij zullen het vakantiestokje van jullie overnemen, wij vertrekken morgen richting Spanje maar dan wel met de auto.

Groetjes