gelukt om droog te blijven - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu gelukt om droog te blijven - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

gelukt om droog te blijven

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

03 Juni 2010 | Oostenrijk, Wenen

Hoi allemaal

We zitten nu in een heel gezellig pension aan de limonade. Het is ons toch gelukt om weer op de route te komen zonder natte voeten. Het is hier en daar echt spannend voor de mensen hier, wij hebben onze weg wel gevonden met hulp van aardige Oostenrijkers.Morgen wordt het hier 27 graden in een keer en de dagen daarna worden alleen maar beter. Dus wij gaan gewoon weer smeren en van de route genieten in ieder geval is het volgende traject weer begaanbaar.

Groetjes van ons

• 03 Juni 2010 - 17:22

Anja:

Hoi hoi viertal.
    jemig wat een weer hebben jullie achter de rug.
    Maar wat een stoer stel zijn gullie maar de zon is onderweg hoor ook bij ons.
    Oostenrijk bied heel veel moois dus geniet lekker van de volgende kilometers.
    doeggies Willem En Anja

• 03 Juni 2010 - 18:42

Corrie:

Jammer van die regen, maar vanaf nu alleen maar mooi, ook bij ons. De regenjassen kunnen onder in de tas. Ton, denk je eraan dat je af en toe je sokken uitdoet, anders krijg je weer van die rare ingebakken sokken!!! Dikke kus van ons.
    Oh ja, die BAMBI'S op de foto, wat liefffff

Corrie en Leon

• 03 Juni 2010 - 20:38

Monique:

Ingebakken sokken!!! En jij Els? weet je nog waar we het over hadden, voor je vakantie en dat je nu een beetje egaler bruin moet worden....hahahaha

• 04 Juni 2010 - 14:35

Frank:

Hallo Ton en Els Gewoon heel stoer om door te gaan .
    Nou komt de zon en word het beter.

Groeten van al je collega's

Frank