regen regen en nog eens regen - Reisverslag uit Regensburg, Duitsland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu regen regen en nog eens regen - Reisverslag uit Regensburg, Duitsland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

regen regen en nog eens regen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

31 Mei 2010 | Duitsland, Regensburg

Hoi allemaal

Hartelijk dank voor alle leuke reacties,wij vinden het heel leuk dat het zo veel gelezen wordt.

Gisteravond hadden we de ongezelligste hotelvrouw van heel duitsland gevonden en dat is dus knap hee. Nu lieten wij ons niet kennen en zijn lekker naar het dorp gelopen en hebben heerlijk gegeten. Daar werd ook de plaatselijke voetbalclub gehuldigd omdat ze kampioen waren geworden dus erg gezellig.
Vanmorgen regende het pijpenstelen en we zijn echt knap nat van geworden dan zie je er ook uit als een zigeuner daarbij kwam nog dat het koud was niet te filmen. In de loop van de middag werd het wel weer droog maar de temperatuur is maar zozo. Maar we hadden vandaag toch een seniorenrit(60km)) en zitten nu in een schitterend hotel tegenover de Dom van Regensburg en gaan zo maar eens de stad onveilig maken (bezichtigen), morgen hebben we dan vast wel weer wat leuks te schrijven.
groetjes Els en de rest

ps. Martie morgen een fijne verjaardag.

• 31 Mei 2010 - 18:27

Peter :

Nou, nou. Op het weer na gaat het geweldig.Over de helft en nu al leuke duitsers ontmoet en de kenau onder de Duitse gastvrouwen. Je kan het nmaar gehad hebben. Vanaf nu wordt het weer alleen maar beter.Dev temp vliegt omhoog,dus dat wordt smeren ter bescherming.Niks geen regenjacks meer.het wordt zonnen en genieten. Denk wel aan de vochtbalans!!!
    Het water en bier zijn goed in het Duitse land en ik weet zeker dat jullie de meest gastvrije gastvrouw nog gaan tegenkomen deze reis.
    Toi,toi. geniet van de rest.
    Dat feestje straks in Nederland moet ik missen, ik zal aan jullie denken als ik Sardinie ben.Speciaal voor jullie doe ik dan die dag een rondje op de fiets, want die gaan mee natuurlijk.

veel plezier.

Peter en Ineke

• 31 Mei 2010 - 20:14

Dirk Hee Dik :

hallo fietsers leuk om de verslagen van jullie te lezen.zo te lezen gaat het nog steeds voor de wind met een beetje regen,ook dat hoort er ook bij.de foto s zijn ook leuk, ton de trap op fietsen je moet er maar opkomen, was zeker na een terrasje.
    nog veel fietsplezier groeten uit nieuwerbrug sjoer dirk hee dik

• 01 Juni 2010 - 08:30

Martijn:

Hallo!

Mooi dat alles goed gaat en al in Regensburg zijn! Volgens mij liggen jullie redelijk voor op schema. Einde van de week wordt het hier 25 graden dus ik neem aan dat bij jullie het weer ook wat beter wordt. Veel fietsplezier nog.

Groetjes van Martijn, Esther en Finn.

• 01 Juni 2010 - 12:27

Eelco:

Regen, regen en beetje regen? Ik zie op de foto's alleen maar mooie paden, strakke blauwe luchten en lekkere biertjes. Kortom, volgens mij is het een mooie tocht aan het worden! Veel succes met het vervolg van jullie trip. Ziet er erg leuk uit!
    Groeten, Eelco

• 01 Juni 2010 - 20:01

Sary En Aard :

hoi ton en els en mede fietsers.
    ik ben de vriendin van anja en ik heb vorig jaar julli ook gevolgt .
    ik ben nu wat laat julli zijn al over de helft.
    julli hebben al weer veel mee gemaakt zo te lezen en te zien.
    en best wel veel regen maar het wordt beter.
    en die laatste hotel vrouw vergeet je wel weer als je op de fiets van al dat moois geniet.
    nu succes ik volg julli op het laatste stuk.grtj sary

• 02 Juni 2010 - 12:14

Jannie Van Woensdag :

word het al wat beter weer ik hoop het wel voor jullie als het het zelfe weer als hier word dan zit het goed een fijne reis verder
    gr.jannie