beetje regen - Reisverslag uit Riedenburg, Duitsland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu beetje regen - Reisverslag uit Riedenburg, Duitsland van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

beetje regen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

30 Mei 2010 | Duitsland, Riedenburg

Hallo allemaal,

Gisteren een goede dag gehad, het weer viel reuze mee, lekker zonnetje en wind in de rug.
We hebben 108 km afgelegd en vonden langs de route aan de rivier, de Altemuhl, een leuk hotel met terras aan het water. Na gedane arbeid hebben we genoten van een lekker verfrissend drankje. Na het badderen hebben we lekker gegeten op het terras maar toen..... ging het regenen en onweren. We hebben de avond afgeloten met een paar gezellige duitsers, ja ze bestaan, met een paar glaasjes schnapps ( was niet zo slim)
Vanmorgen stonden we startklaar om te gaan en toen werd het droog maar helaas niet de hele dag. We hebben onderweg een aantal keren jasje aan jasje uit gedaan. en ook regenbroeken en hoezen voor de schoenen, een man was er erg handig in, Ton was stoer, alleen een jasje was genoeg. Onze fietsen zien er niet meer uit want we hebben veel op gravelpaden gefietst en dat was wat zompig en modderig. Vandaag hebben we 90 km afgelegd en in totaal 1024km. We zijn dus al over de helft.
Morgen gaan we op ons gemakkie naar Regensburg, slechts 50 km, en gaan dan dinsdag aan het tweede deel beginnen.

Met de hartelijke groeten van ons 4en

• 30 Mei 2010 - 16:36

Nel Van Der Schoof:

geweldig dat jullie al 1024 km gefietst hebben en dat alles goed gaat,alle 4 veel succes met het 2e stuk van jullie uitdaging, nog veel plezier.

• 30 Mei 2010 - 18:14

Anja:

Hooi viertjes.
    Ga goe hoor deze kilometers staan er op.
    Beetje jamer van het weer maar trost jullie is hier niet anders.
    Wel shit dat de mensen die jullie tegen komen geen drank lusten.
    Veel moois met het tweede gedeelte van de tocht.
    Gr uit het koude Gouda

• 30 Mei 2010 - 18:25

Arno En Linda-Jane:

Groetjes vanuit ook een regenachtig Nederland.

Zet hem op nog een klein stukje.

• 30 Mei 2010 - 19:19

Carolien:

Hallo stoere fietsers!
    Ik ben al weer onderweg naar den helder en ook hier regent het! Veel plezier nog en niet te veel schnapß drinken he!

• 30 Mei 2010 - 19:22

Marrie En Jan:

Als jullie morgen toch maar 50 km fietsen, dan kan je nog wel even je fiets schoonmaken voor het tweede gedeelte, anders verveel je je miscchien ?, want heel de dag aan de schnapps is niet goed voor je conditie.Nog veel sterkte

• 30 Mei 2010 - 20:28

Nel Hagoort:

Hoi jullie 4tjes,
    Wat een afstand hebben jullie er al opzitten zeg, geweldig!
    Er waren vrijdag in Breukelen toch wel wat vragen van klanten waar jullie waren en of alles wel goed met jullie was.
    Nou en wij dan antwoorden wat jullie aan het doen zijn, dus reken maar Frans dat je de eerste vrijdag dat er weer op de markt gewerkt gaat worden heel wat verteld moet worden!
    Hoop dat jullie morgen een lekkere dag hebben en energie opdoen voor het volgende deel van de reis.
    Hartelijke groetjes,
    Nel

• 30 Mei 2010 - 21:18

Ria:

Wat een topers zeg!!! Petje af hoor
    en nu maar hopen dat het helemaal stopt met regenen en met dewind in de rug de tweede helft
    PS Joke ben je wel op tijd terug om ook de tour de France te rijden?
    ach 1 frans is genoeg doe je hem ook de groetjes van ons liefs van die minder sportieve zus

• 30 Mei 2010 - 21:45

Corrie:

Hey allen,
    voor ons is t morgen weer werken geblazen, maar ook wat mooier weer en ik begreep dat het er voor jullie ook aan zit te komen. Ton doe nou niet zo eigenwijs en trek die regenbroek en die hoesjes voor je schoenen ook aan, al is he alleen maar ter bescherming tegen de modder en gravelstof. Verder, Petje af, zoveel kilometers. ik doe het nog niet in drie jaar. groeten van Leon, en natuurlijk een dikke kus van mij

• 31 Mei 2010 - 14:01

Frans Gisela Reevers:

Hoi allen tesamen!
    Willen laten weten,
    dat wij geheel onder de indruk zijn van jullie
    prestatie's Geweldig,
    ondanks regen!
    Heel veel succes voor het vervolg.
    Groet en veel liefs
    Frans & Gisela