Strand - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu Strand - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

Strand

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

11 Juni 2009 | Spanje, Madrid

Hoi Allemaal

Wij zijn gisteren toch nog na goed overleg naar Estartit gefietst dit was nog wel een kilometer of 40 maar om half zes waren we wel hier. Een hotel was zo gevonden en wel voor twee nachten.Gingen we naar het dorp om te eten hoorde ik opeens mijn naam roepen, was het adrie boom van de soos. en je gelooft het of niet maar we hebben een borrel van hem gekregen,wat smaakte die zeg.Heerlijk bij de chinees gewokt en daarna nog wat gedroken. Vanmorgen uitgeslapen tot half negen en de rest van de dag ....niets alleen een markt en strand.Morgen gaan we op ons gemak langs de kust fietsen en dan ergens een strandje pakken.
Heel leuk jullie reacties te lezen en wij proberen een beetje zon mee naar huis te nemen.
Groetjes Els en Ton

• 11 Juni 2009 - 18:22

Anja Willem:

Hallo Ton en Els.
    Nou een beetje zon zou niet gek zijn terwijl ik dit schrijf regent het hier keihard ba niks aan.
    Jullie zijn lekker rustig de laatste dagen aan het genieten.
    Zo zo een heele borrel van adrie [kan heel die kerel niet toch].
    Nog veel plezier daar wij gaan ook even een biertje drinken moet toch wat.
    Voor het zelfde geld zit er ook een adrie PROOST.
    GR WEER Weeee EN Annnnn.

• 11 Juni 2009 - 18:46

Marrie En Jan:

geweldig deze prestatie die jullie geleverd hebben, en zo te lezen weinig tegenslag gekend hebben.
    Het was iedere dag weer leuk om te lezen hoe jullie de dag waren doorgekomen en er zal best wel weer een mooi foto boek worden gemaakt. Nog een paar dagen en dan staat er een vliegtuig klaar om je weer naar huis te brengen. groetjes

• 11 Juni 2009 - 20:36

Corrie En Leon:

Heerlijk zo'n zonnig verhaal met een lekker drankje als beloning op zo'n heel vervelend terrasje. Inderdaad, breng maar wat zonnetjes mee, want na Portugal mis ik het toch wel, krijg bijna heimwee. Morgen werken, zaterdag naar de Toppers, kan me niet schelen want jij bent zo!!!!! Muchas plezier, Dikke kus, Corrie en Leon