hotel gezocht - Reisverslag uit Wépion, België van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu hotel gezocht - Reisverslag uit Wépion, België van Ton en Els Drost - WaarBenJij.nu

hotel gezocht

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

24 Mei 2009 | België, Wépion

Hallo allemaal,

Na weer een heerlijke dag fietsen door een fruitgebied en veel bos.
Kamen we toevallig in Hoegaarden.
Nu we er toch waren gelijk maar de brouwerij bezocht en we konden het nog proeven ook. Ook nog een kerk bezocht. Toen richting Namen, het landschap wordt nu heuvelachtig, 30 km vals plat, goede noefening voor wat nog komen gaat. In Namen bleken alle hotels vol te zijn en zelfs ook de jeugdherberg. Toen nog 10 km doorgefietst eer we een hotel vonden.
We vinden het leuk om jullie berichten te lezen. De volgende keer proberen we wat foto s te plaatsen.
groetjes, Els en Ton

• 24 Mei 2009 - 08:09

Anja Willem:

goedemorgen.
    Niet gek tensloten moeten jullie goed drinken onderweg toch.
    Wipion nog nooit van gehoord oke toch nog een hotel gevonden.
    Dat is het avontuur leuk hoor.
    nog de groeten van jef en tjeerd gaan ook op de site
    kijken .
    dit was het weer tot de volgende doorgang.
    GRRRRRRRRRoetjes.
    AAAAA WWWWWW

• 24 Mei 2009 - 11:33

Carolien:

hey pap en mam
    ik ben terug uit het zon overgoten kaag en verbrand! met mij gaat het goed ik zie met jullie ook! ik ga vanavond weer naar den helder. ik neem aan dat het erg interesant was de brouwerij en lekker! geniet er van en tot over 21 dagen
    xxx

• 24 Mei 2009 - 14:00

Ma Muller:

Hallo Els en Ton, ik heb jullie site en berichten gezien op de pc bij Bert. Ik vind het heel leuk wat jullie doen, maar denk om de dikke bomen:). Hebben jullie al een lekke band gehad? We kijken uit naar de foto's!
    Groetjes Ma

• 24 Mei 2009 - 14:05

Bert En Marty:

Zoals jullie begrijpen zijn we jullie ook aan het volgen....(niet op de fiets, hoor):).
    Bert en Marty

• 24 Mei 2009 - 17:25

Margo & Claudia:

Het klinkt zo te horen aardig leuk en de bier smaakte zeker aardig goed? haha Hebben jullie mooi weer om te fietsen? Nog veel fiets plezier.

• 25 Mei 2009 - 10:46

Frank: